Heidi****** Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har et lite problem, husker ikke navnet på utgangsmarsjen vi skal ha i bryllupet vårt.. Alt av inngangsmarsj ("Ave Maria" av F. Schubert, nyyyyydelig), salmer, solosang og skriftlesning er nøye planlagt og nå skal jeg få trykket opp hos kortbutikken kirkeprogram, bordkort og menykort. Vet bare at det er "Preludie" et eller annet av J.S Bach, men noen som vet hva den heter korrekt slik at jeg skriver riktig..? Er inne i siste måneden før den store dagen (07-07-07), så stresser jo litt nå, vil gjerne få avgårde bestillingen til kortbutikken i dag slik at alt av trykksaker kommer før 7. juli... Har prøvd å få tak i organisten, men hun har ikke mobilen på... En annen ting, noen som vet en nettside hvor jeg kan høre hele "Ave Maria" av F. Schubert?
Planlegger å bli mamma igjen Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Prelude (in c minor)? finnes også en i d minor gå inn her, så kan du høre utdrag fra begge. http://www.amazon.com/Essential-Bach-Janos-Starker/dp/B00004SPLF/ref=pd_bbs_sr_1/102-6718186-5393731?ie=UTF8&s=music&qid=1182153577&sr=1-1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå