Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg skjønner ikke hvorfor.. Jeg sover 8timer hver natt(med et lite tisseavbrekk) og allikevel så sitter jeg her og gjesper.. Er rett før jeg sovner,men jeg må holde meg våken så jeg får gjort litt skolearbeid.. Føler meg som deeeeet murmeldyret.. hehe.. Men gutten er våken,han sparker og ommøblerer inni magen min:) Thihi... Er nok han som tar all energien min.. Luringen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og... Var hos legen, også, fordi jeg følte meg så innmari tung og sliten, og jeg hadde jernmangel. Det har hjulpet litt med tilskudd...

Men nå er det tungt å drive hjulene rundt med alt som skal gjøres. Samboeren min er veldig snill, i dag våknet jeg og to-åringen (seeeeent) til nyvaskede gulv. men en del ting må jeg jo gjøre selv, også, skolen krever to innleveringer av meg i løpet av de neste tre ukene, så jeg må henge i stroppen litt til. Dessuten har vi funnet ut at vi skal selge leiligheten, og vå lille på to krever sitt... Og jeg vil bare zzzzzzoooove.... Besynderlig nok ser det ut til å gå alt sammen, at vi får det til. Takker for all hjelp, og tar pauser innimellom. På dager da jeg kan slukne hvorsomhelst, nårsomhelst, gjør jeg rett og slett det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...