Gå til innhold

Mat med på føden?


Minnimor ü

Anbefalte innlegg

Jeg får mat på sykehuset, men det er verre med pappaen. Har dere tenkt å ha med mat og evt hva? Gode tips?

 

Ved forrige fødsel rakk han akkurat kantina før den stengte. Men baby kan jo like godt komme utenom kantinas åpningstider ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde med "rett i koppen" og noen brødskiver, men det ble til at han ikke spiste det( var vel ikke akkurat det han tenkte på, he he)... Men sikkert lurt å ha med noe sånn i tilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stoppet på en bensinstasjon og kjøpte med baguett. Vi dro inn på natta, men trur ikke det ble spist så mye. Ihvertfall ikke underveis i fødselen, men kanskje litt på morningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet de bare har tørre skiver med ekkelt på på min fødeavdeling. Det er i hvertfall mer eller mindre det de sa til meg. Spurte om de hadde frukt, og det hadde de ikke, så jeg tar med appelsiner og epler, i tillegg til "kjapp energi" i form av sjokolade og nøtteblanding. Alt dette til meg (i tilfelle jeg orker spise). Typen spurte, litt lang i maska, hva han skulle ha? Jeg foreslo en tur i butikken - jeg aner ikke hva han vil ha ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i Tønsberg så har pappan krav på mat frem til mor og barn er over på barsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...