Tussi og Maja Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hallo! Jeg har jo avlyst noen trillingser i det siste, og ser at dette blir jo bare værre og værre.. Busy dame gitt:-) Skal som sagt til presten i morgen, og på torsdag er jeg invitert til en venninne med baby. Og hele neste uke har jeg besøk av svigerinna mi og to tantebarn. Dere må tro meg, jeg synes trille-avtalene våre er superbra og koselige! :-) Skulle gjerne foreslått å bytte dag denne uka, men jeg kan ikke fredag heller... Men vi ses jo onsdag da! Så får jeg komme sterkere tilbake uka etter...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Nei altså, vi vet når vi er dumpa liksom. Dere vil ikke leke mer med de hårløse babyene, vi kan ta et hint ;-) PS. Det er helt i orden. Som regel skjer alt på en gang, sånn funker livet. Men vi sees på onsdag så du slipper ikke helt unna :-)
Millapril Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Ja ja, vi får prøve å ikke ta det personlig...hihi. Skjønner at du er skikkelig busy om dagen og sånn er det bare av og til. Men vi tar det igjen senere. Vi hadde fin trillings på fredag, til IKEA for lunsj og kake. Og der var det mange andre babyer. Mia og Erica ble "sjekket opp" av to jevngamle babyer på nabobordet til og med. Velger å tro på deg, og vet at du ikke synes presten er morsommere enn oss ellers. Vi sees på onsdag til bilde ++. Til Sanasol: Vi i "Dehårløsebabyerstrilleklubb" får se om vi får til noe trilligs denne uken.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Vi sees jo i morgen og onsdag, men torsdag skal jeg "ta en Tussi" (neida Tussi, vi har ikke begynt å kalle det for det altså...enda ;-) Fredag har jeg ingen planer om noen vil trille!
Millapril Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Fredag må jeg " ta en Tussi" dessverre, skal til Fysio. Kommer sterkere tilbake neste uke. Skal dere forresten ta t-bane på onsdag? Hvis dere skal, når kl blir det? 10.15 fra Ellingsrud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå