Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Det er nesten så jeg ikke vil føde,for jeg gruer meg sånn. Er så redd for å svette,blir uvel og griner bare jeg tenker på det. Svettet du under fødsel? Isåfall,hvor mye? Merket noen det? Ble det lukt? Kan man bruke deodorant på føden,eller får man dusje imellom riene?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Fødselsangst er riktig forum for deg, frøken ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Svar på dine spørsmål: 1) Ja, svettet ca 4 1/3 liter. Til tider sprutet det ut av porene i nesen, så jordmor trodde jeg snørra... 2) Som du ser over, merket jo jordmor det i og med at det var som en fontene som sto ut av porene i nesa. Det luktet sånn passe gyselig 3) Man kan bruke deodorant så lenge det er Palmolive med tulipanduft. Du kan også dusje men da må du kun bruke palmolive produkter og da helst de med tulipanduft. Lurer du på hvor du får tak i dette kan jeg anbefale lørdagsmarkedet i Amsterdam.
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Nei, det tror jeg ikke. De som svetter under fødsel må ta ks med en gang. Tenk om du skulle ha noe giftige stoffer å svette ut, ganske dumt om jordmødrene skulle få det i seg.
trinebeate Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Ja men jeg har hørt at man kan bruke dusjsåpen fra oriflame også, den milk and honey. Husk å bestill i god tid, så du ikke risikerer å må ta keisersnitt. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Du svetter ikke, du BLØR!!!! Masse masse masse. *Skremme skremme*
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Så klart kommer du til å svette ? Det er da gaanske normalt, og tviler på at du kommer til å tenke noe på det under fødsel.
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 LOOOL.... :-D Rare anonymen!! hihihihihi..
TussiLussi Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Dersom noen her husker om de svettet eller ikke under fødselen - så har dere ikke hatt en ordentlig fødsel !!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå