Gå til innhold

Tror dere jeg kommer til å svette under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten så jeg ikke vil føde,for jeg gruer meg sånn. Er så redd for å svette,blir uvel og griner bare jeg tenker på det.

Svettet du under fødsel? Isåfall,hvor mye?

Merket noen det? Ble det lukt?

Kan man bruke deodorant på føden,eller får man dusje imellom riene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødselsangst er riktig forum for deg, frøken ;-)

Skrevet

Svar på dine spørsmål:

1) Ja, svettet ca 4 1/3 liter. Til tider sprutet det ut av porene i nesen, så jordmor trodde jeg snørra...

2) Som du ser over, merket jo jordmor det i og med at det var som en fontene som sto ut av porene i nesa. Det luktet sånn passe gyselig

3) Man kan bruke deodorant så lenge det er Palmolive med tulipanduft. Du kan også dusje men da må du kun bruke palmolive produkter og da helst de med tulipanduft. Lurer du på hvor du får tak i dette kan jeg anbefale lørdagsmarkedet i Amsterdam.

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. De som svetter under fødsel må ta ks med en gang. Tenk om du skulle ha noe giftige stoffer å svette ut, ganske dumt om jordmødrene skulle få det i seg.

Skrevet

Ja men jeg har hørt at man kan bruke dusjsåpen fra oriflame også, den milk and honey. Husk å bestill i god tid, så du ikke risikerer å må ta keisersnitt.

Lykke til!!

Skrevet

Du svetter ikke, du BLØR!!!!

Masse masse masse.

*Skremme skremme*

Skrevet

Så klart kommer du til å svette ? Det er da gaanske normalt, og tviler på at du kommer til å tenke noe på det under fødsel. :)

Skrevet

LOOOL.... :-D

Rare anonymen!! hihihihihi..

Skrevet

Dersom noen her husker om de svettet eller ikke under fødselen - så har dere ikke hatt en ordentlig fødsel !!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...