Gå til innhold

Sparker deres baby mye?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 22. og babyen sparker hele tiden har jeg på følelsen av. Den er ihvertfall meget aktiv. Alltid når jeg legger meg ned, eller sitter rolig, kjenner jeg den! Veldig koselig da :-)

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er da ikke den som er så livlig at det gjør noe.. er uke 21 jeg.. Han har ikke laga noe liv han.. Å dette er nr 2

Skrevet

Ja, nå begynner det å bli kraft i attpåklatten.. rykker til i magen av og til!

Viser godt på magen, buler ut både her og der.. :-)

 

Er 26+5 i dag.

 

H*n har tydeligvis god plass enda, kjenner sparkene flere plasser, så den skifter stadig stilling/plass!!

 

 

Skrevet

Åhh.. jeg vill jo kjenne min jeg å :(

Skrevet

Her er det fullt liv fra jeg legger meg om kvelden til jeg står om morgenen... Våkner flere ganger om natta og kjenner at h*n herjer rundt inni der. Hehehehe... men om dagen er det ikke så mye bevegelse. Bare når jeg sitter helt i ro. Eier ikke tålmodighet denne ungen... må skje noe hele tiden. Sovner viss jeg går litt rundt c",)

Skrevet

jeg er 20 uker og begyne å kjenne små spark for ca 10 dager siden. Det er morro men jeg kjenner det mest når jeg legger meg eller sitter stille på jobben.

 

Litt synd at mannen min ikke klarer å kjenne noe spark ennå men det er kanskje for tidlig.

 

Jeg kjenner mest spark nederst i magen og håper at det er normalt ?

Skrevet

Jeg begynner nesten å bli lei, jeg... enkelte netter er det så mye aktivitet at jeg ikke får sove ordentlig. Virker som ha går kata der inne. Sparker og slår virker det som, går rundt og rundt og rundt og rundt. Sparker far sin i ryggen gjennom magen min når jeg ligger inntill....

Skrevet

hihi,for å si det sånn,så håper jeg ikke aktiviteten der inne gjenspeiler sånn det skal bli etterpå! dette er mitt tredje svangerskap,og aldri før har jeg vært med på makan til hurlumhei der inne! til alle døgnets tider det! mens de to andre var mer sånn at man måtte lure frem et saprk ved å sitte å klemme på,eller spise søte ting..kan legge til at de to forrige er gutter,mens dette sies å bli jente..mon tro om jenter er mer framfuse?

Skrevet

Jeg er i uke 23 og her er det liv gitt :)

Magen buler, det kjennes som hun sparker og slår hele dagen og natten.Hvis hun blir like livat når hun kommer ut ....Hjelpes meg...

 

Det er kun stille når jeg er i bevegelse.

 

Om natten er det action igjen.....

 

 

Bare vent, du vil nok kjenne sparkene snart.

Skrevet

er i uke 26 og det er mye liv ja:=) Men den har nok mye plass enda side den skifter stilling ofte... Han elsker å sparke i det høyre ribbenet mitt. hehe... Syns det er herlig å kjenne masse liv:) Men han har også sove perioder merker jeg... :)

Skrevet

Hei ! Er i uke 28.

Ja, her og sparkes det og slåes det veldig mye. Nesten hele dagen lang. Om natta er det forholdsvis stille, men kjenner det av og til da og ja. Men idag, da sparket h*n så sterkt, at det kilet noe voldsomt , fikk nesten latteranfall jeg !!! Kjente det på venstre side, høyt oppe. To ganger på rad var det sånn... kjørte bil, og hadde vanskelig for å konsentrere meg akkurat da :D

Sparkene har blitt sterkere etterhvert, og mye den siste uken !!

Skrevet

Glemte å fortelle at jeg har kjent spark fra ca 14 uke, og at det har blitt sterkere og sterkere. I uke 16/17 merket jeg spark utenpå magen :D

Dette er vår 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...