It's all about me Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jo lillegutt har det etter omstendighetene bra. Han er slapp, men har faltisk ellers vært i gått humør denne morgenen ) Men fy så "ekkelt" det er å se han naken, kan se han blir tynnere fra dag til dag. Kaller han noen ganger den "lille afrika ungen vår", bare for å holde på humoren. Skal på sykehuset om et par timer så krysser fingerene for at de har en god plan.
It's all about me Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juni 2007 OPP så du ser at jeg har svart deg her....
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Dette går bra skal du se...jeg håper de har noen gode råd til dere... skal han innlegges???
It's all about me Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Ja regner med at det blir innlegelse og sondemating. Håper bare å få dra hjem om natten, til nå har vi alltid gjort det, godt å holde seg til noe av det normale.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 åå vanskelig dette...å ha barna på sykehus er ikke gøy husker da S. lå inne...det var grusomt..men ok han kunne jo prate da og si dette vil jeg ikke.. om det er noe så roper du ok? klem
It's all about me Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Skal gjøre det ) Og det har slått meg flere ganger at det antagelig var dette du så og snakket om på msn for en liten uke siden hvis du husker.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå