Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har bestandig vært sikker på min termin fordi jeg brukte EL-tester,men på UL torsdag sa legen at jeg var 13+4 og ikke 13+0 som jeg trodde. Jeg testet fra dag 10,redd for å gå glipp av EL,og jeg visste ikke hvor lang syklus jeg hadde etter MA. Fikk positiv EL test på dag 18,så da er tidligst termin 21,men kan også være til den 23,men i følge UL så er termin 18! 3-4 dager tidligere enn etter min regning hvis man går utifra EL, er dette mulig? det kan jo hende at målene ikke ble så nøyktige på UL og at det er vanskelig å sette akkurat hvor langt mkan er kommet,har hørt at flytter de markørene noen millimeter så får de ett annet tall. Er det noen som har peiling?
Minigull07/11 Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har vært på ultralyd 5 ganger og kun to av gangene har datoen stemt overens med den EL datoen.. (jeg vet sånn ca når det var, har stabil mens) Min far er lege og driver med ultralyd, han har sagt til meg at når man er veldig tidlig på vei er det veldig vanskelig å måle riktig, derfor er det satt opp oblikatorisk UL i uke 18 på sykehus fordi da er bebyen i en riktig str... Jeg fikk de like datoene 16+5 og 18+5... De andre tre var to-tre dager tilbake.. Stol på EL testen din du!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 jeg gjør nok det enda ja,får se på ul neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå