Mockanin Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Mener å huske at jeg leste her inne før helgen at du skulle til ul på lørdag???? Hvordan gikk det, fikk du svar på hvor langt på vei du er?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Fikk ikke vært der. Hun dama i telefonen hadde sagt feil til meg, de hadde ikke UL på lørdager..Og det fikk jeg ikke vite før jeg var der til timen min..Flotters..
Mockanin Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Fy søren så kjipt da.. Skikkelig irriterende ja.. Da regner jeg med at du ikke er noe mindre nyskjerrig i dag da. Hvordan er det med barnehagen til Kevin, er den stengt med tanke på den på Økern som raste litt?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Nei tror ikke det..Har ikke fått noe beskjed hvertfall..Men det er ikke jeg som leverer ham på morgningen heller..
Mockanin Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Da hadde du nok fått høre fra samboeren din tenker jeg. Dem sa på nyhetene i går at alle barnehager som var bygd på lignende måte skulle stenges. Men nå er jo deres forholdsvis ny også da.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Ja det er jo nesten helt ny..Er bare midlertidig da, før den gamle bhg skal rives og bygges på ny ) Men det tar nok noen år...Er ikke engang begynt å rive den gamle
Mockanin Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 Det ble vel i utgangspunktet sagt at det ikke skulle ta så lang tid å få satt opp den nye bhgen. MEN det gjør nok det, alt tar jo tid. Vet det er en bhg. på Ammerud som skal bygges på eller om, den skulle vært ferdig for lengs men den er ikke påbegynt ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå