Gå til innhold

Flere med termin i dag, 18.juni?


Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar

Anbefalte innlegg

Lurer på om det bare er jeg som sitter her, på termindagen. Føler meg litt "snytt". Har ventet på denne dagen siden januar (Ul-termin).Her skjer det virkelig ingenting. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke mye action her heller. Har vært hos jordmor i dag, fått tøyet litt (nå er det 1-2 cm åpning..ikke mye akkurat) og prøvd modningsakupunktur for første gang. Har gått med konstant vondt i magen og kynnere siden da, men tror alikevel ikke det vil føre til noe. Har funnet ut at en slik innstilling er bedre enn å håpe, for det blir man jo gal av:)

Kommer masse blod og slim, men som sagt, venter i stillhet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke jordmor, så jeg vet ikke om det er åpning eller om jeg er moden. Vet ikke om legen min skjekker dette, skal uansett ikke dit før fredag. Håper virkelig at ungen kommer før det. Jeg har prøvd soneterapi tre ganger, får masse kynnere og maserier av dette.

Jeg har egentlig masse energi i dag, sikkert fordi jeg har ventet på denne dagen. Har vasket hele leiligheten:), men tror ikke at det førte til annet enn at det ble rent og fint!

 

Lykke til med resten av dagen! Håper det ikke blir lenge til for noen av oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noe action her heller. Ikke så mye som en ørliten kynner en gang. Går heller ikke til jm, så vet ikke om jeg har åpning eller ikke. Men vil vel uansett merke det når ting begynner å skje. Men har litt høystemt bursdagsfølelse i dag, så det kan vel fortsatt skje noe..Håpe håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt god tro på at jeg har hatt maserier, men nå er jeg usikker. Hadde akkurat en riktig rie, som tok skikkelig tak:) Det var noe annet, herregud det var vondt. Håper på flere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det selvsagt bare å håpe, Lille Trille:) Jeg krysser fingrene:) Du får holde oss oppdatert. Selv har jeg hatt kynnere i hele dag, gubben kom hjem og bidro litt:) hihi. Tror han ble sjokka, for etter tøyinga kom det en del blod som ble med ut igjen, kan man si:D Beklager, litt vel detaljert her, men egentlig er det vel slik vi ønsker det her inne, alle detaljene for å se om vi har det samme og om det er håp for at noe er på gang.. Greit med jm, hvorfor har du valgt å ikke gå til en? eller kankskje tilbudet mangler, hva vet jeg? Akupunktur er jo foreks gratis, får inntrykk av at mange betaler ganske mye for det ellers. Jeg kan også bare sende henne en sms om jeg lurer på noe, uansett tid på døgnet (vel nesten i hvertfall:) og det er jo kjekt.

Så håper jeg alle som har termin i dag lar oss få vite om det skjer noe-vi trenger et håp om at det vi lengter etter ikke er så langt unna;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke skjedd noe mer, får sette min lit til natten:) Har bare valgt å gå til fastlegen min, synes det var greit. Har ikke betalt så mye for soneterapi, fordi jeg har ei venninne som er soneterapaut:) Hun kommer i morgen, dersom det blir nødvendig.

 

Håper på en natt uten så mye søvn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Har sovet hele natt:( Ingen vondter....får vel bare vente. Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet som en stein, litt kjipt, siden mannen min kom hjem fra jobb et par timer tidligere i går kveld fordi det gjorde så vondt. Det er tredje gangen det skjer, og snart begynner han (jeg?:) å få et forklaringsproblem.hehe

Men det føles virkelig sånn, og dette er min nr.4 så det er liksom ikke første gang heller. Men takk og lov glemmer man fort, ellers hadde vi vært få på denne kloden:) Nå gjør det ikke vondt i det hele tatt...sukk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på terminlista for juni klubben, der var vi 8stk. med termin i går. Er vi bare tre som ikke har fått? Litt deprimerende synes jeg.

Skal få ny soneterapi i kveld, håper håper håper at jeg ikke er her i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

nå er jeg hjemme fra sykehuset med ei lita jente som skal hete Lilje. Skjønt, liten og liten :) Hun var 4187 g og det kjentes:)

Jeg tok modningsakupunktur samt stripping hos jordmor dagen før, samt drakk en stor kopp med lakrisrot te, og så var det hele i gang, begynte klokken halv to på natta. 12 timer etterpå var hun født-ganske lenge når det var fjerde svangerskapet.

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Her skjer det fortsatt ingenting, venter fortsatt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...