Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 har blødd ferskt blod siden lørdag. men har ikke kommet noen klumper som det gjorde sist+at jeg er småkvalm.er det ett ørlite håp da at det ikke er sa??
Trappetrollet...1pp Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 jeg blødde slik med førstemann! Kommer det mye blod? Hvis du ikke er langt på vei så kan det være at det kommer en blødning på det tidspunktet mensen egentlig skulle kommet. Det gikk bra med meg, han er nå 2 år om 14 dager og jeg har spire i magen igjen:) Er du usikker, så ringer du legen. Lykke til:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 da er det håp ja husk: ved en sa er det masse klumper, sterke smerter og intense blødninger i 1-2 uker. Det er jo normalt å blø tidlig i svangerskapet, så jeg tror nok fortsatt at du er gravid ring legen og få en tidlig ul, det har du krav på nå, så kanskje du får roet deg lykke til solstrålen!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 blør ikke i hjæl nei,kanskje litt mindre enn når jeg har mensen da. 5 uker i morgen evt. legen gjør ingenting allikevel. mistet den 15.mai å han sendte meg ikke til ul,måtte ringe jordmor for å få det.men tviler jeg får ul nå,er jo så kort på vei
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 sist hadde jeg klomper,magekramper i 2 dager men blødde i kanskje 4 dager da. får ikke tidlig ul av min lege.som du kan lese over.
Dotten Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Forlang en rekvisisjon av legen din, med henvisning til ul. I det minste bør du få en blodprøve for å måle hcg-innholdet ditt i blodet, pluss en ny prøve litt senere, for å se om det er stigning eller om det har sunket. Han kan da ikke mene at du "bare skal gå sånn i uvisse"??? Det er lite empatisk av ham. Nei, ikke gi deg. Han er der for deg, ikke omvent. Ev. kan du betale for en tidlig ul selv, hos en privat lege! Håper virkelig at du fortsatt er gravid Masse lykke til!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 ja si det til han du!! håper jeg også!
Dotten Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Gi meg tlf.nr. han så skal han få høre.............
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2007 hehe... ja ikke sant:P
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2007 Ringte jordmor,hun sa at jeg kunne ringe rett innpå gyn. avd. å høre med de. spes. hvis det kom ut klump. men at jeg burde vente til etter 1600,kortere ventetid for å få komme inn. men er så kort på vei at er sikkert bare bomtur(45 min. en vei) så prøver å vente ei uke å se hvordan det går tenker jeg(om jeg klarer da)
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Gud! Så utrolig kjipt da!! JEg hadde akkurat tenkt til å etterlyse deg her , for å spørre hvordan det gikk osv.. Siden du ble gravid så kjapt etter SA mener jeg.. I morgen er det 4 uker siden min SA begynte.. VI har hatt sex igjen i de to siste ukene... På lørdag var jeg sikker på at jeg hadde fått UVI, var vondt å tisse, ikke sviete, men vondt inne der et eller annet sted.. har hatt vondt siden det.. Men bedre i dag. SÅ jeg dro til legen for å levere urinprøve.. Men den var visst fin.. Ba dem ta grav test også, men den var neg.. Vel, dette ble jo helt utenom.. Jeg var så nyskjerrig på om det hadde gått bra siden du ble gravid så fort.. Frodi jeg begynte å tenke at tenk om jeg er det igjen nå.. Hvilket jeg jo da sikkert ikke er da.. Håper at det går bra for degi alle fall, at spiren klorer seg fast.. Hvis ikke er det kanskje noe i det de sier at man burde vente en mens før man begynner med prøvingen igjen.. MEN, men ahr da ikke tid til å vente!??!? Lykke til i alle fall!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2007 hehe nei man har da ikke tid til venting nei;) håper du får en spire snart igjen du å
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Legen din er kjip... Men som alle har svart at det forsatt er håp...=o) Jeg blødde selv i 3 mnd og gutten min er en rask og fin 3 åring i dag...Må da legge til at det er en laaaaaaaaaaaaaang historie, men alt gikk bra...=o) Så kom det til lege spes og få deg en UL...Det er nok noe der inne..Som de sier, så lenge det ikke kommer ut klumer og gjør vondt så er på den " sikre" sonen tenker jeg.. Hør på de kloke og vise her, de kan sakene sine, men er du i tvil, ring til lege/jordmor eller noe.så får du det riktige svaret, du har dine krav,,=o) Lykke til videre.... Klem
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. juni 2007 Ringte jordmor,hun sa at jeg kunne ringe rett innpå gyn. avd. å høre med de. spes. hvis det kom ut klump. men at jeg burde vente til etter 1600,kortere ventetid for å få komme inn. men er så kort på vei at er sikkert bare bomtur(45 min. en vei) så prøver å vente ei uke å se hvordan det går tenker jeg(om jeg klarer da) men lyst å høre historien din jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå