1+1=2+1+x Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Synes barnevognen er så fin jeg... har lyst å gå tur med den. Hihi... går å fikler med den hele dagen. Nå må babyen skjønne at han/hun snart må komme før mammaen blir gal...
VinterSol+2 Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 hehe, vet du, mannen min prøvde seg på det her for nesten en ukes tid siden; "du... vi skal ikke bare ta med barnevogna ut for en liten prøvetur da....?" jeg sa nei, så nå har han gått rundt i huset med bilsetet i stedet.. prøvd forskjellige måter å bære det på, feste det osv.. hihi syns det er veldig søtt.. og det er jo ikke rart vi blir litt sånn etterhvert, er det det da? alt er jo så klart.. bare å komme lille bebisen..
1+1=2+1+x Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 hehe... godt å høre at det er fler som er som meg (oss). Like før jeg begynner å leke med dukker igjen! Har jo bleier og babytøy... hihi Vi får håpe det skjer noe snart da Krysser fingrene for oss - så havner vi på føden før psykiatrisk!
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Når jeg får vogna mi, så skal den kjøres rett hjem til mamma. Klarer ikke å ha noen ting stående hjemme hos meg. Stakkars mamma, hun kommer ikke til å få gjort noen ting... Bare stå nede i kjelleren å bysse på vogna..hihihihihi... første barnebarnet å greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå