Gå til innhold

Tror det er noe på gang:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lette kynnere i går kveld tok seg opp i natt...sovet lite..I tillegg har min gutt på snart 3 år høy feber ogg dårlig mage..så han har vært mye våken også(han blir 3 år 22.juni;)..Jeg har ul tremin 29.juni og mens termin 21.juni.På mine to tidligere fødsler har jeg født 10 dager før ul termin..så jeg har hele tiden sagt at bjeg får 19.juni...spennende å se om det tar seg opp mer og at jeg enderlig får hilse på lille gullet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til da:)

Jeg har UL-termin den 29 og menstermin den 19 juni... Håper det skjer noe snart her og!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Har roet seg litt nå..håper det ikke stopper helt opp........

Skrevet

Spennende!:) at det skjer noe er i hvert fall et godt tegn...da går det rette veien!!:) er det jeg tenker! hadde menstermin 16.juni og UL-termin 1.juli...og jeg har også hadde en hel del kynnere de siste dagene, og nesten trodd at noe har vært på gang...men har ikke skjedd noe enda, men tror disse kynnerne er et godt tegn, for oss begge!:) Krysser fingrene mine for deg i morgen jeg, og satser på at gullet ditt kommer da! Selv fikk jeg en følelse for lenge siden at lillepia mi kommer 23. juni, så får se da...;)

Lykke til!!

Skrevet

roet seg hos meg...er heller blitt veeeeldig slapp.....spennende å se utover kvelden og natta...

Skrevet

bra at ting skjer...

Skrevet

litt i går kveld men,rolig i natt...men,nå i mores var det på'n igjen ....vondt....håper det ikke stopper opp som i går...

Skrevet

Jeg har vært våken ørten ganger i natt med tak i magen. Men ga seg da jeg sto opp... Håper det tar seg opp... :))

Skrevet

ikke like sterke nå,..skal ta en tur på føden å høre om det er noe på gang...ikke artig å gå rundt uten å vite om det er noe på gang eller om det er maserier..

Skrevet

Uff jeg går også og venter..

Har hatt skikkelige kynnere tre kvelder på rad nå. Men det skjer visst ikke noe mer.

Har termin på lørdag. Noen som har forslag til hva jeg skal finne på så lenge?

Skrevet

bare gjør det du har lyst til!!! Ikke tenk på fødsleln da stopper du hele prossessen psykisk! Slapp av og nyt spark og kynnere!!!

Skrevet

2cm åpning.........bare 8 igjen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...