Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 sitter her med tre syke barn, har ikke sovet en hel natt de tre siste nettene, jeg har vondt i hele kroppen, og på onsdag har jeg eksamen...Hjelp!!!
newdawn Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Å du har min sympati, hva slags eksamen skal du ha da? Får håpe du får lest litt likevel da!!!
På vei igjen <3 Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Åååh, stakkars deg! Hadde jeg kjent deg så skulle du fått hjelp av meg. Håper du får lest litt, lykke til
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Skal ha eksamen i nyere historie, så det er ikke det verste, men føler meg fullstendig utkjørt. Har bedt søsteren min komme oppover så hun kan hjelpe meg litt med unga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå