Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 har blødd ferskt blod siden lørdag,men har ikke kommet noe klomp slik som det gjorde sist+at att jeg faktisk er litt småkvalm idag.er det ett ørlite håp for at det faktisk lever en liten spire da????
k@ra Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg vet ikke, men du kunne kanskje prøvd å få en UL så kunne de sett. Trist for deg dette. Lykke til. Håper det går bra!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 tviler på at de ser noe enda,er jo bare 5 uker imorgen evt.
mamsen & guttaboys Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 har du smerter? det er mange som har en liten mensenlignende blødning i løpet av de tre første månedene. men du kan jo ringe legen din og snakke med ham/henne....vet dette ikke er noe gøy, småblør litt selv, men det er ikke mye, og jeg har ikke smerter, ikke annet enn at jeg kjenner det er noe som skjer der nede:) ¨' krysser fingrene på at alt går bra med deg og spiren din:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 hadde litt mensenvondt når jeg begynte å blø,ikke noe vondt senere. legen min er en Dust!! hehe... ikke no hjelp å få av han. lyst å bytte,men er ikke noen å bytte til:(
Tuppen og mini Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Det er mange som har blødninger uten at det er noe galt av den grunn, men det er aldri noe gøy å gå og bekymre seg. Hvis legen ikke vil gi deg tidlig UL kan det kanskje være verdt pengene å ta en privat? Da slipper du ihvertfall å lure.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 skal ringe jordmoren om en ukes tid hvis jeg fortsatt mistenker at det kanskje har gått bra,hun fikser det for meg. hvis ikke så tar jeg privat:)
mamsen & guttaboys Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 ring til jordmora da? kanskje hun er til litt mer hjelp?! mensenvondt/murring er ganske vanlig det også, er som oftes et tidlig tegn på graviditet. mamman min hadde det slik gjenom hele svangerskapet når hun gikk med meg:) og er jeg lik henne så har jeg vel en festlig tid forran meg:) hehe...har murret i en og halv ue til meg, siden jeg forventet ikm. men jeg har tatt HELE 4 tester så det er ikke noen tvil en gang:) hehehehe
minnimi Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Huff.. Så trist. Vet akkurat hvordan du har det nå. Jeg er i uke 5 jeg også, og startet å blø på fredag. Så stoppet det opp helt i går, men nå i morges startet det igjen. Ringte legen, og fikk komme nå idag. De andre gangene jeg har mista, blødde jeg konstant. Så får se hvordan det går for min del. Synd du må leve i uvisshet, noen leger er mange ganger så hensynsløse. Men det er jo bra du har en jordmor som bryr seg.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2007 ja kanskje det,men er jo bare ei mnd siden jeg mistet sist å ringte henne.kanskje hu synes jeg maser,hehe...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2007 huff da:( lykke til,håper spiren klorer seg godt fast!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2007 Ringte jordmor,hun sa at jeg kunne ringe rett innpå gyn. avd. å høre med de. spes. hvis det kom ut klump. men at jeg burde vente til etter 1600,kortere ventetid for å få komme inn. men er så kort på vei at er sikkert bare bomtur(45 min. en vei) så prøver å vente ei uke å se hvordan det går tenker jeg(om jeg klarer da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå