Gå til innhold

Jeg tror jeg er i gang med noe:)


erotica80 *3boys1girl

Anbefalte innlegg

Lette kynnere i går kveld tok seg opp i natt...sovet lite..I tillegg har min gutt på snart 3 år høy feber ogg dårlig mage..så han har vært mye våken også(han blir 3 år 22.juni;)..Jeg har ul tremin 29.juni og mens termin 21.juni.På mine to tidligere fødsler har jeg født 10 dager før ul termin..så jeg har hele tiden sagt at bjeg får 19.juni...spennende å se om det tar seg opp mer og at jeg enderlig får hilse på lille gullet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var litt i går kveld men,rolig i natt...men,nå i mores var det på'n igjen ....vondt....håper det ikke stopper opp som i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20.juni fikk jeg gutt nr 3...Lille Levin var 50 cm lang,3540 gr. hode 36 ......Han lå litt dumt med hodet og det drøyde litt pga det..måtte pine meg ekstra for å få han til å snu seg..så det halte ut...jordmor satte inn nål i hånda bestilte epudiral, sjekket åpning..hun sa:8 cm........press..........-jeg presset 5 gang og plopp der kom tøffingen med masse hår og hanekam...gikk plutselig i kanonfart.så epudiralen ble avbestilt;)...slapp å klippe,slapp å sy..bitteliten rift..Sliter veldig med etterrier og svimmelhet..Fikk før hjemreise vite at lille Levin har ganespalte...mildeste sort,men uansett trist å høre...må operere når han er 1år..ikke synlig..og må operere kun for taleevnen.At det ikke skal bli nasallyd..(spiste vitaminer,folat,frukt og grønt gjennom svangerskapet..det skal jo forebygge dette men...)

Han gulper og spyr masse,men legger på seg...så alt er vel bra med oss alt i alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...