Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Kinesiske kalendere, hjerteslag, kroppsfasong, ringtest, klarsynte og kjerringråd.... alle peker mot samme kjønn. Men så var det den ultralyden da. Den viste det motsatte kjønn!!! VIL VITE!!! Hvordan jeg skal klare å holde ut i 3 mnd til, det forstår ikke jeg...hehehehe... Har såååå lysst til å kjøpe noe med farge på!!
Ioren Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Mulig jeg er merkelig, men jeg ville stolt mer på en ultralyd enn alt det andre du nevner =P Selv om den også ikke er 100% sikker alltid... Alt du nevner pekte mot jente for meg, men på ultralyd så man tydelig at det er en gutt Hadde jeg fått vite et kjønn på ultralyd ville jeg tørre å kjøpe klær, men hvis du er usikker, ikke ta av merkelappen, sånn at du kan bytte om det skulle være feil
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 har hørt om sååå mange som har fått vite feil kjønn på ul... Er så utrolig nyskjerrig av meg, kan ikke fordra å ikke vite ting...hihihi..
mammat2goll Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg vil også vite om det er en jente eller gutt....Har sagt jente på 2 UL jeg har vert på. Men jeg stoler ikke helt på det før jeg har jenta i armene. Men jeg har jentemage, og kinesisk kalender sier jente. Men så er det jo så mange som får vite feil kjønn på ul da....
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Kan jo ikke stole på noe... AaAAaaargh! For første gang i mitt liv ønsker jeg at sommeren er fort over :-) Men sommeren går jo alltid fort, så snart har jeg min lille gullklomp!! oooo... krible i magen!!
mammat2goll Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Ja for første gan ønsker jeg også att sommeren går kjempefort....vil ha en baby nå..hehe! Men regner med att de går fort, men ikke fort nok....
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 jeg vil ha først... Du har en fra før, så da vil jeg være fuuuus!! hihihi...
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 ultralyden er jo sikrere enn kjerringråda da. sa legen som utførte ul hvor stor sjangs det var for at det var det kjønnet?
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2007 nei, men hun sa det var litt vanskelig å se... H*n låg så dårlig til... ville ikke vise seg.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 kinesisk horoskop sa jente,ringtest sa jente. ordinær ul: jm mente det var jente,men sa ho ikkje ville garantere det,det si de jo alltd... gått å trodd det var jente i noen mnd no,kjøpt noen få jente plagg,var på ul no i uke 35 pga sjekk av leie + div... så da tydelig ballene til gutten. hehe... lille luringen vår :-)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 åja..ja da skjønner jeg du er litt skeptisk...:
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 jeg tror jeg ville kjoept kjoennsnoeytrale farger uansett om jeg visste det eller ikke.. ungen laerer kjoennsroller raskt nok uansett, mener jeg.. men det er seff soett med jenter i rosa og gutter i blaatt da:)
*RutIetutt* Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Å ja - leste nå at ul`en var litt usikker. Er jo ikke alltid de sier de ikke er helt sikker da (som ei i et innlegg over her spør om) - de tre gangene jeg har vært på ul har jm/lege alltid sagt at de er helt sikre... Kan du ikke bestille deg en privat ul da, om du ikke klarer å slå deg til ro med den ordinære ul`en? Det hadde jeg gjort;o)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 jeg fikk heller ikke vite kjønn på ordinære UL. Jordmora trodde kansje at det var en gutt ,men visste ikke så ja, jeg bestilte privat og fikk det bekreftet!! Jeg er nemlig like nysjerrig person som deg vil jeg tro og klarer ikke å vente i 4 måneder til.. det var verdt pengene = )
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 18. juni 2007 hehehhehehe... jeg og har sååå lysst til å ha en ul til, men sambo vil ikke vite! Han ser jo ikke poenget siden vi får vite det om 3 mnd allikevel. På en måte så er jeg jo enig med ham, men jeg blir jo helt tullerusk her...hihihi..
~Milly~ Skrevet 18. juni 2007 #17 Skrevet 18. juni 2007 vi var også kjempenysgjerrige å VILLE vite kjønnet =) På ordinær UL sa jordmor at hun var helt sikker på at det var en jente. Turte likevel ikke stole heeelt på det, så vi bestilte privat ul hos Hausken i Haugesund. Han var 110 % sikker på at det var en jente, viste oss det hele 5 ganger i løpet av den tiden ul varte =) Vi så det veldig godt selv også, så om det kommer en gutt nå blir vi SVÆRT overrasket =)
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 18. juni 2007 Bor i haugesund jeg... hvor er hausken???
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #19 Skrevet 18. juni 2007 Det er en privatklinikk i Haugesund...driver bl.a assistert befruktning.... Jeg bor ikke der altså....
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. juni 2007 #20 Skrevet 18. juni 2007 jeg ville iallefall vært mer skeptisk hvis de hadde sagt at en venter jente på ul for der hører jeg om folk so får feil hele tiden... Men vi fikk vite gutt og det stoler jeg ganske mye på. Først på vanlig ul og så til spesialist på 3d... Og ellers sier alle de "kjærring rådene" gutt også.. Er også veldig nysgjerrig av meg:=)
~Milly~ Skrevet 18. juni 2007 #21 Skrevet 18. juni 2007 Hausken ligger i samme bygg som legevakten, hvis du vet hvor det er? Like ved brannstasjonen og aerobicsenteret.. www.ivf-hausken.no Driver i utgangspunktet på med assistert befruktning, men tar også slike "oppdrag". =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå