kajak&Daniel Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Mobilen min er borte!!!Krise!! Hadde den i går kveld, men nå finner jeg den ikke noen steder!!! :-( :-( Noen som "ser" hvor den er?
kajak&Daniel Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har jo prøvd det, men jeg hørte den ikke.. og så neste gang jeg ringte, var den avslått, så batteriet var vel tomt..... :-(
kajak&Daniel Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Ingen??? Jeg har lett alle plasser jeg kan komme på. Det jeg frykter er at jeg kan ha mistet den utendørs.. Da er den vel borte for alltid.. :-( :-( Klarer ikke å tenke på noe annet nå.. Har hatt den i flere år, og har jo såå mye lagret inne på den.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå