Gå til innhold

Hva i alle dager er IKM?Flere tips for å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på snart 2 år og jeg og mannen min er klare til å prøve på neste mann. Med nr.1 gikk det kun 1 mnd før jeg ble gravid. Og var veldig lite interessert i eggløsning, stillinger osv. Nå er det jo litt annerledes med nr.2 for nå kan man prøve å planlegge litt og i forhold til jobb o.l.passer det best å bli gravid fortest mulig(hvem vil ikke det?? he-he...) Noen som har tips om hva man skal sjekke(uten forkortelser takk), stillinger som er mest "fruktbare" osv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikm = ikke kommende mens, dvs den dagen du venter mensen men haaper at den ikke kommer:)

den beste maaten aa finne ut naar du er fruktbar er aa vite naar du har eggloesning, og da kan du enten maale temp hver morgen eller bruke el-tester de dagene i syklusen det er mest sannsynlig at du har el. 14 dager etter foerst mensdag er kun et gjennomsnitt og det varierer fra kvinne til kvinne og utifra lengden paa syklusen din.

mer info om tempmaaling finner du her: http://www.snartgravid.com/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=55

stillinger som er best for aa bli gravid er doggy og misjonaer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...