Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Goood luck;) (sniker meg inn i tråden til Spetakkel) hihihi.
Silja FullFres McQueen Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Takk dere! Så koselig =) Vi møtte opp i bhg halv ni, han var litt skeptisk, og ville dra hjem igjen, men tødde opp etter litt. Lekte seg i et par timer, men måtte stadig forvisse seg om at vi fremdeles var der da.. =) Halv elleve så syntes han det var nok, fant sekken og skoene sine, og skulle gå. Var ikke til å overtale. Så vi dro. Håper det går litt bedre i morra, da skal han muligens få være der litt alene.. =S
Libido- Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 hehe ja han vet nå hverfall hva han vil =) Du får trøste deg med at om han slår seg vrang så går det fort over etter at du har dratt. Du får ringe de om du blir bekymret. Kjenner jeg han rett tar det nok ikke lang tid før han er kongen på haugen ;-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Han der har en vilje av stål... Ja, regner med at det ikke tar så lange tiden før han er husvarm, det gjelder bare at han er der alene. Da tør han fort opp sjø. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå