Gå til innhold

Lykke til i dag, Silja27 og Minsten =))


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Goood luck;) (sniker meg inn i tråden til Spetakkel) hihihi.

Skrevet

Lykke til!! Kommer til å stor kose seg =)

Skrevet

Takk dere! Så koselig =)

 

Vi møtte opp i bhg halv ni, han var litt skeptisk, og ville dra hjem igjen, men tødde opp etter litt. Lekte seg i et par timer, men måtte stadig forvisse seg om at vi fremdeles var der da.. =)

Halv elleve så syntes han det var nok, fant sekken og skoene sine, og skulle gå. Var ikke til å overtale. Så vi dro.

 

Håper det går litt bedre i morra, da skal han muligens få være der litt alene.. =S

Skrevet

hehe ja han vet nå hverfall hva han vil =) Du får trøste deg med at om han slår seg vrang så går det fort over etter at du har dratt. Du får ringe de om du blir bekymret.

Kjenner jeg han rett tar det nok ikke lang tid før han er kongen på haugen ;-)

Skrevet

Han der har en vilje av stål...

 

Ja, regner med at det ikke tar så lange tiden før han er husvarm, det gjelder bare at han er der alene. Da tør han fort opp sjø. =)

Skrevet

Ja, jeg satser på det. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...