Gå til innhold

noen andre som er våkne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

stod opp for en time siden jeg, klarte ikke sove mer..

bare vonde kynnere i magen, og urolig søvn..

 

så da får en like gjerne stå opp og nyte morgenen.. sove kan en gjøre siden!

 

men litt ensomt da.. hehe. noen andre som er oppe og går på morgenkvisten?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg! Er nok våken jeg også. Skulle stå opp tidlig sånn at jeg kunne danne meg et godt bilde av magesmertene før jeg ringte føden i dag. Har hatt vondt i halvannet døgn. Men tror du ikke de mer eller mindre har forsvunnet, da? :) Et problem mindre å tenke på. Så jeg tror jeg skal prøve å få litt mer søvn likevel.

Skrevet

godt at de har forsvunnet da, eller?

(du som hadde vondt ved skambeinet, var det det??)

 

jeg sitter jo bare her og ønsker meg vondt jeg.. hehe. men foreløpig har jeg det alt for bra! *hirr*

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...