♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Sitter oppe og bprøver å snu døgnet siden jeg går på nattvakter i morgen. kan være greit å holde seg våken. har thommas ledin på øret med sangen i natt er jag din! digger den sangen er utrolig bra!
mammaen til G & A Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jepp, bor i uniten saa vi er noe etter dere da=) Proever aa ha litt tid for meg selv etter aa ha lagt ungene foer jeg skal legge meg selv=)
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Ja, er våken, men hvorfor? Det er et helt annet spørsmål Syns det er greit med litt tid for meg selv på kvelden når mann og barn sover, men iblant så klarer jeg ikke rive meg løs fra pc'en og er oppe altfor lenge!! Kommer til å bli en hard dag imorgen, hehe...Må legge meg nå!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Venter bare på klesvasken med spytøy (lillemor spydde meg helt ut i stad).
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er, selv om jeg er kjempetrøtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå