Gå til innhold

TR kommer seinere og seinere ..uff!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...

Når jeg slutta på pilla..så hadde jeg mensen på dagen i 5 måneder på rad..allt gikk bra..plutselig var jeg 11 dager over og TR kom...så da blei det 43 dager mellom hver mens den der gangen..så tenkte jeg..jaja..gudene vet når neste mens kommer..så for å være sikker..så regna jeg denne gangen på 43 dager igjenn...men jeg regna med den kom tidligere da..siden den alltid kommer etter 33 dager...men nei da..nå er det plutselig dag 47.....

Hva som skjer?

Hvorfor blir det lengre og lengre for hver gang?..

Jeg tok test nå..ingenting..da kan det heller ikke ha vert spontanabbort..

Jeg synes bare dette er rart...siden jeg hadde mensen på dagen i 5 måneder nå..og plutselig skjer dette..og sååå mage dager over...

Når jeg får mensen neste gang nå..så går vi inn i 6 pp...

Håper noen har peiling på dette...

Og hva alternativene for hva det kan være som feiler meg..

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D er best å ta en test med morgenurin...:) ! Lykke Til !

Skrevet

Takk:)

Jeg testa med morgenurin ..

Jeg har enda ikke fått mensen..

I natt drømmte jeg at jeg gikk til legen..og fikk vite at jeg hadde en cyste..som var stor som nesten en melon! :o

hehehehehhe

Rare greier...

Burde jeg gå til legen for å sjekka meg?:P

klem

Skrevet

Hei.ja,jeg tror d er best at du får deg sjekket grundig.Rart at mensen oppfører seg slik da,etter at du får mensen så presis først...Ring legen i morgen du,d er vel best tror jeg kansje.D var volsomt til drøm du hadde da...:).Tenk om du hadde en sanndrøm da,hvem vet? Uff,nei,vet jo ikke hva man skal tro når man får en slik drøm..Eller,d kan jo bare være en drøm bare da,bestill time du! d er vel best! Lykke,lykke Til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...