AneB Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Det der er desverre ikke noe nytt fenomen hverken på bim, eller her på dib. I aleneforelder-forumet går det ikke en eneste uke uten at det er et eller annet litt småsykt menneske innom og får litt utløp for mindreverdighetskompleksene sine. Men må si jeg kniste litt av de spreke svarene anna22 fikk
AneB Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Etter en litt nærmere ettertanke når jeg ser på skrivemåte, (eller skrive- og språkfeil da) lurer jeg på om ikke den samme figuren driver å opererer litt her på dib også
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Kan jo godt være. Blir jo iallefall liv og røre hos hormonbombene på BiM, godt de har humoren i behold:) Hehe...
AneB Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Ja, jeg tenkte det samme! Det meste går bedre med humor
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Nå må jeg nesten kikke på aleneforeldre deb også, er det mye sånt der inne?
AneB Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Akkurat nå er det vel relativt stille og rolig, men forrige uke hadde vi en h.... runde med et vesen som var inne og lirte av seg, reineste personhetsen. Ble slettet av moderator dagen etter, heldigvis. Det skjer relativt ofte, går stort sett i at aleineforeldre får for mye penger opp i hendene, at vi ikke gidder å jobbe og sånn... At vi er løse i strikken, elendige damer som ikke greier å holde på en mann og sånne ting...
AneB Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/9504312 et eksempel bare...
Simselimsen Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Jeg vet jeg ikke burde bli det, men jeg blir fortsatt sjokkert og får hakeslep av noen menneskers meninger forsatt......Det er jo så mange raringer der ute....Synes nesten det er litt morsomt;) MEN skremmende at det faktisk finnes slike folk....
AneB Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Hehe, det er godt å høre egentlig! Og det betyr i alle fall at du er et menneske med hodet i behold Man støter borti sånne mennesker fra tid til annen, og jeg velger å forklare det som uvitenhet, og uten vilje eller ressurser til å skaffe seg kunnskap. Sånne mennesker syns jeg igrunn litt synd i.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Jegv ler mer skakk jeg, festlig tråd AneB! For det er jo det man må, le av det. Sånn uvitenhet. Og 80 kr timen?! Trodde jeg hadde dårlig lønn jeg!!!! *gliise*
AneB Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Hehe, jeg er så enig, lo mye når vi holdt på med den tråden ja!! Flott å kunne bidra med litt underholdning i de små timer, haha Ja ikke sant, 80 kr, hehehe
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Hælle fred.. trodde vi var voksne mennesker som satt her inne jeg.. Hva er poenget med å si noe slik da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå