babyprincess Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 ? (og evnt hvor fåes den kjøpt?) Tuuuuuuuuusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Les svarene du har fått inne på skravle :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Apobase fra apoteket. Den røde! Fet og god.
Luna** Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 er det noen kremer som hejlper mot strekkmerker da??????????
Bdancer Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Akrem på apoteket... leste et sted at den kan være forebyggende. Uansett en kjempegod krem:)
Moyra Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 hvetekimsolje... kjempe fin fet olje som holder huden fuktig hele dagen.. fåes kjøpt på helsekostbutikker... Denne oljen bruker jeg på mage, pupper og lår... Anbefales på det sterkeste!!
LynxLynx Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Bruker noe som kalles svangerskapsolje fra Weleda (?) som jeg kjøpte på helsekosten. Den er forebyggende, har ikke fått ett eneste nytt strekkmerke enda. er i uke 27
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 hvis du vil ha krem så er clarins sin strekkmerke krem bra. Nå sier jeg bra for jeg vet ikke om den fungerer, men jeg har brukt den og weleda sin svangerskaps olje frem til nå og har ikke fått noen merker. (uke 26).. Men hvem vet, mulig de kommer?=) Ellers har jeg hørt folk som bruker kremer fra body shop samt jordnøttolje.
Minimio Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Jeg kjøpte en på badyshop forrige svangerskap, og bruker den denne gangen også. Funket i hvert fall fint for meg uten at det kostet en formue. Klarer selvfølgelig ikke å huske hva det heter. Har helt den over på en pumpeflaske på vasken og har gjort det til en vane å smøre hver morgen og kveld. Derfor er emballasjen kastet og jeg husker ikke navnet. Et eller annet med Butter cream. Den er i hvert fall litt brukaktig på fargen.
Minimio Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 ...skal være BodyShop den er kjøpt på....beklager skrivefeil. Også er den brunaktig på fargen.... gikk litt fort i kveld gitt:-)
vekten:) Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Jeg vil anbefale deg å spise kisel.Det er bra for hår,hud og negler.Gir huden din mer elastitet.Kan fåes hos helsekost i pulver,gele eller tablettform.Jeg tar tablettene og bruker en fet krem i tillegg.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 skal ikke jordnøttolje fungere bra da? jeg har iallefall hørt det, og bruker den.. om den funker vet jeg ikke, siden magen min ikke er så veldig stor enda...
miss_p Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 cocoa butter fra body shop!! fantastiske visst dei eg har snakt me som brukte den har 0 strekkmerker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå