Harald Ripultfør Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Når Maya skal legge seg for kvelden bare snur hun seg og reiser seg opp på alle fire og er kjempeurolig. Selv om hun er kjempetrøtt når jeg legger hun, blir hun helt vill av den turninga..Leste om noe for kjempelenge siden man kunne bruke, men husker ikke hva. Sovepose-lignende greie man festa i sprinklene eller noe? Noen som skjønner hva jeg mener? Og erfaringer med å bruke dette?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Babysafe. i bruker det og etter hun begynnte sove i det så sover hun rolig gjennom natta (med enkelte unntak) og når hun våkner nå så klarer hun ikke reise seg og legger seg dermed til og sove igjen. Og når vi legger henne i babysafen på kvelden eller på dagen for den del så veit hun at nå er det sovetid og legger seg fint uten en lyd ( som oftest).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå