Blue Lady Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 jeg er litt nysgjerrig på om det er noe jeg bare innbiller meg.. http://www.stineverden.blogspot.com/
Blue Lady Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 nei, har ikke det men ser den ikke litt lav ut?
pøber´n & je Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Det er vanskelig å se uten et annet bilde. Men føler du at du har sunket, stemmer nok det. Du ser iallefall liten ut, ikke noe galt med det altså *S*
Blue Lady Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 LITEN?? nå ble jeg glad!!!!!!!!! Alle sier at jeg er så diger og lurer så klart på om det ikke er to der inne... Føler meg egentlig ikke så diger, men alle men velmenende kommentarer sier det..
pøber´n & je Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 I mine øyne og det bildet der, så ser du liten ut. Så da er iallefall vi to enige *S*
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Liten og nett mage:) Magen ser litt lav ut, ja. Men vet ikke hvordan du har sett ut tidligere. Kan godt synke litt ned, har babyen lagt seg med hodet nedover?
*Rutletutt* Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Magen din er ganske lik på min i grunn - min har vært like lav hele tiden - og jeg kjenner at hun presser seg nedover i bekkenet...au au! Leste bloggen din - sliter veldig med bl jeg også....slitsomt når en har en liten en fra før og samboer som jobber døgnet rundt....men snart er det heldigvis ferie for oss alle tre:o) Må bare si at det er kul vogn du skal ha! Har nettopp bestilt meg en en sånn - rosa, ja;o) Og en Skip Hop dash stelleveske i rosa kamuflashe-mønster - kjempestilig:o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå