Gå til innhold

epidural..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet dere om det stemmer det ryktene sier, at man ikke får denne type smertestillende hvis man har tatovering i korsryggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnen min har stor tatovering på korsryggen. Hun fikk epidural.

Skrevet

Noen får det andre ikke, Kommer helt ann på tatoveringen, om det er åpninger i den.. altså områder med bar hud. vet flere leger som nekter å sette epidural i fargen fordi det kan gå inn i ryggmargen, og det er farlig..

Skrevet

Det stemmer nok det ja, dessverre. Men det finnes jo mye annet enn epidural da, heldigvis. Jeg har fått epidural tidigere, men skal IKKE ha det flere ganger på av faren for spinalhodepine. Fikk det sist, ble sengeliggende i 5 dager, fullstendig pleiepasient.

Skrevet

ok.. takk for svar =) er vel litt forskjellig det der da, fra sted til sted.. jeg aner ikke hvordan det er med noen form for smertestillende.. så lenge jeg får noe som helst,er jeg fornøyd,hehe

Skrevet

Jeg fikk epidural,jeg har tattovering i korsryggen,de satt den bare over tattoveringen,fikk en til litt senere,den var over den gamle igjen...hørte aldri noe om at tattoveringen betydde noe..

Skrevet

Jeg spurte på A-Hus, og de sa at man ikke fikk det så sant det ikke var åpninger som passet til der de skulle sette nåla..de ville ikke sette i fargestoffet. Det erfor risikabelt.

Men det du kan spørre om er at de skjærer et snitt i tattisen din, slik at de setter nåla direkte i såret, forbi fargestoffene lissom...

Det er et alternativ.

Hvis ikke så kan du få bedøvelse direkte i murmunnen, det er like effektivt som epidural sier de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...