Gå til innhold

Grusomt for gullgutten min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble skikkelig lei meg,gullgutten min sine to bestevenner skal flytte.De skal flytte til oslo,så det er er godt stykke unna siden vi bor i stav.Egentlig skulle de flytte i slutten av juni,men fikk vite at de flytter på ons.

Han er skikkelig knyttet til de og har vært med dem mye!Vet ikke hva jeg kan gjøre for at de kan ha det bra de siste dagene,men tenkte at vi må finne på noe ekstra kjekt på tir med de for siste gang.

Er så lett å si at vi skal holde kontakten med de,men på grunn av avstand kommer det til å ebbe ut.

Noen som har opplevd det samme?Noen gode råd?

Veldig trist idag og felt noen tårer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han blir 6 og de er litt eldre enn han.

Skrevet

Oj, og så på onsdag, så kort tid!

Ta ihvertfall videofilm hvis du har kamera... Har "mistet" en del venner sånn, men på det andre siden går det an å holde kontakten hvis foreldrene på begge sider er motiverte. Med internet og Webcam kan mye gjøres... Og kanskje la 6åringen velge ut/lage en avskjedsgave til dem?

Huff, vi skal snart flytte laaaangt bort fra gullet sin bestevenninne også, de har kjent hverandre siden de var store gravide mager...

Lykke til!

Skrevet

Det kom litt brått på ja.Det med film var en god ide.Har tatt mye bilder av de og sønnen min.Tenkte å forstørre noen fine bilder av dem sammen og gi til de så de har minner om han også.

Skal la han få bestemme avskjedsgave til dem.

Han har kjent dem i nesten 3 år og de har vært supergode venner.

Takker for gode råd:-)og lykke til med flyttingen!

Skrevet

Huff, så leit for gutten din da:-(

En avskjedsgave er jo hyggelig da.. Og spesiellt bilde.

Kanskje si til gutten din at de kan få lov til å besøke\være hos hverandre i ferier o.l.... Og at de kan skrive brev til hverandre og fortelle om alt det artige dem gjør. Og når han blir litt større kan han kanskje få lov til å reise til dem alene osv. Nei, huff vet sannelig ikke jeg.

Skjønner gutten din er lei seg da stassar..

Huff er ikke noe artig det da...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...