Silja FullFres McQueen Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Gubben spilte fotball tidligere ikveld, da skadet han foten sin.. Oppå vrista. Han er skikkelig hoven, og nu greier han ikke gå på foten engang.. Kryper rundt her når han skal noe... (Hehe... SKal vi ringe legevakta, og få de til å se på foten, eller kan det vente til i morra? Han har sinnsykt vondt da... Har smurt på sånn Zon da, for å se om det hjelper...
Expat Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Kan han bevege foten i det heletatt? sprelle med tærne? Uten å skjære grimaser? Hvis ikke, så ring inn og hør, da er det kanskje brudd...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Legg på litt is og ring fastlegen i morgen... Tror ikke det er så ille at dere bør tilbringe halve natta på legevakten! God bedring til mannen din!
St.Sunniva Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Det er jo sikkert ikke noe veldig alvorlig, men det spørs jo om han føler at han klarer å komme natta igjennom da. Må vel kanskje få noe sterkere smertestillende kanskje.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Har han iset foten? Viktig for å få hevelsen ned. Om han ikke klarer å bevege foten, tyder vel det på et brudd eller avrevne bånd eller kraftig forstuving. Ring til legevakten, hør hva dere bør gjøre.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Tviler på at legevakten gjør noe med foten i kveld uannsett om ikke det er et åpent brudd.Og røntgen pleier å være stengt på kvelden. Men god bedring til mannen din:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Han klarer å bevege den, men det gjør grusomt vondt. Har hatt is på siden han kom hjem nesten. Han er helt blå, og skikkelig hoven... Det gjør skikkelig vondt.. Vi får vel ringe, og høre hva de sier...
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2007 Oisann, såg skikkelig på foten nu, og hele foten er jo knallblå!! Utover tærne og alt.. Og han er SKIKKELIG hoven! Ser ikke ut!! Han ringer legevakta nå...
Peyton Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Jeg hadde ringt legevakta, legevakta her i området har ihvertfall røngten hele døgnet, selv om det er nok litt venting ja... Bedre å få det sjekka med engang og få noe for det...og tro meg, jeg snakker av erfaring. Gikk nettopp 5 dager med brukken tå og det ble ikke bedre etterhvert så jeg angra jeg ikke gjorde noe med det med en gang:)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Huff og huff.. Håper det går bra med mannen. Du får oppdatere oss:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. juni 2007 Jepp. =) Han dro nedover nu, de hadde tid til han med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå