Dotten Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg og sambo var utenfor sykehuset (hovedinngangen), hvor snuppa kom til. Og gud det skapte minner. Hun er nå 21 mnd. og vi er prøvere i 11. pp på nr. 2. Fikk absolutt ikke mindre lyst på baby nå da. Og mens vi satt der å ventet på noen vi skulle møte (sent på ettermiddagen/tidlig kveld), kom en nybakt pappa bærende på en liten babygutt i bilstol. En mamma og stolt storesøster kom rett etter. Åhhhhh. Jeg vil ha baby nå... men går gjerne gravid først da. He, he. Det er jo også litt av "pakka".... Please. Er det noen som kan sende litt babystøv til meg?? Snufs....!
*Vi blir 5* Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 har desverre ikke noe babystøv..men ville bare skrive under..jeg er mye på sykehuset,ser alle disse nybakte forldrene med sine små nurk..ååhh...blir helt dårlig =) Vi får satse på at den sitter denne pp, så kan vi føde i kor..hihi
Tone Troll Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Sender støv ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** og mange gode tanker:)
Dotten Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Tusen takk.... Tar i mot med bøtter og spann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå