Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Utrolig mange teite spørsmål her inne!!!! Har du fler er det bare til å komme med dem......
PintSizedDictator Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Og hvis han har det... e det kvisthull på den? Hvilke kjønnsykdommer kan man risikere å få med en trepikk? Termitter? Og hvis man kloner seg selv og har sex med klonen sin...e det da incest eller homofili?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 *Fnis* Kan Tutta Tei få tre barn? .... tror det er på tide jeg går å legger meg...
PintSizedDictator Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Hahahahaha :')) Den var ganske bra da...eller så e det eg som e overtrøtt:P *hylflirer*
Serial mom Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Trodde Titten Tei var ei plastdukke,jeg? Er vel pikknoccio som er av tre? Mulig jeg er helt på bærtur,men jeg for min del tenker bare på pølse om dagen,så hvem er vel jeg til å uttale meg...
PintSizedDictator Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Ja at du ikke skjems elli Tenke på pølse til alle døgnets tider og utlate brødet så til de grader...shame on you...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 = 0 Er Titten Tei bare en "FEIK"? Da er han jo ikke bedre en Ken da jo...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Har dere noen gang sett en bul på buksa til Titten tei? Nei det er nok ikke plass til en trepikk inni den trange jeansen der nei Ho ho.........Men kanskje han har snurra den rundt magen og tre ganger rundt rompa og så fire ganger rundt hver av lårene så den ikke skal vises *Knis*
PintSizedDictator Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Eller den e som nesen til Pinockhio:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå