Gå til innhold

latterkrampe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi.

måtte bare fortelle det. nå har min mann, min mor og jeg hatt fullstendig latterkrampe i to og en halv time, mens vi har funnet på artige babynavn...

anbefales om dere har en dårlig dag! hihi

vi har vært innom det meste fra Bob Preben til Closetta, og særlig moro med å lage navn av gjenstander rundt oss.. som Hemsine og Granrunn..

Det er også utrolig moro å prøve å lage jentenavn av guttenavn, som feks Roy; Royrunn, Dagroy, Roysine osv..

haha. trodde på et tidspunkt at jeg skulle klare å le babyen ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha.. jeg satt å gjetta hva lillesøster skulle si.. hun klarte ikke si hva hun snakka om.. hun syns det var litt flaut da stakkars.. og jeg lo så jeg trodde jeg skulle føde.. det begynte å stramme godt...

så ja :P hvis en latter forlenger livet.. så lever jeg hvertfall litt lenger nå ;)

Skrevet

Mens vi er inne på å le av navn her:P Sønnen til ei mamma jobber med heter Gunnstein. Vet ikke om det er vanlig jeg, men har ihvertfall aldri hørt det før.. Møtte henne her om dagen og hun fortalte så masse om han.. Lo i 2 timer etterpå jeg:P

Skrevet

ja, er det ikke herlig?

gjorde iallefall min dag littlysere! Blir mye opp- og nedturer når en går sånn og venter...:)

Skrevet

hahaha... jeg satt å lo på jobb for ikke så lenge siden.. så igjennom tlf lista.. og der var det det rareste navnet.. husker ikkehva det var.. men gud å morsomt man kan ha det alene i en resepsjon ;)

Skrevet

det er mange bra navn, altså!

Men er litt redd for å nevne ekte navn her inne, i frykt for at folk faktisk heter det!

Men jeg ler godt da, når jeg leser gamle navnebøker, feks..

før i tiden tok man jo gjerne ord som man syntes hørtes eksotiske og fine ut, og lagde navn av det..

som Palma, Palmar (vestlandet)

Rullegardina, Closetta og Mandarina (nordpå)

hihi

utrolig festlig.

Skrevet

haha-...

mange festlige navn ja...

har ledd lenge og godt når meg og samboer skulle se etter navn til frøet=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...