hm hm Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Det blir 2 år og 3 mnd mellom mine, vet ikke hvilket kjønn det blir enda... Dere andre med flere, hva måtte dere skaffe til nr 2? Tror vi dropper søskenvogn, han sitter jo ikke særlig i vogn lenger, så vi tenkte å skaffe et søskenbrett. Også må vi kjøpe ny seng, da den gamle er ødelagt. Så må vi kjøpe eller ønske oss en "tripp trapp til". Kommer liksom ikke på noe mer - hva er det jeg ikke har tenkt på?
mammmamia ** Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 - Kjøpte ny vogn, siden vi hadde solgt babyvogna og kjøpt trille til storebror... - Kjøpte ny babykurv, siden storebror sov i slektskurven, men den var utlånt denne gangen...sprinkelsenga arvet hun av storebror, han fikk juniorseng..! - Kjøpte nytt bilsete som passet til vogna, også fordi jeg ville ha nytt, tryggest mulig, kjøpte sete hun kan bruke til hun er 4 år, så da trengte hun ikke arve storebror sitt neste sete heller.. :-) - Kjøpte masse nye klær, men det var fordi førstemann var gutt og nr 2 ble jente, hehe..! - Ellers hadde vi stol fra før, men kjøpte en fra Ikea i tillegg - Kjøpte lammeskinn til å ha i senga, siden storebror bruker sitt enda - Stelleveske og alt sånn småtteri kjøpte vi nytt -
NoDoubt Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Vi kjøpte ny bilstol, ny sprinkelseng til storesøster (babyen fikk hennes seng for den kan vugges), søskenvogn ( syns ikke du trenger det), litt klær... Hmmm.. Det jeg kommer på nå men kjenner jeg meg selv rett så var det nok mye mer;-)
Blue Lady Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Søskenvogn Bagvogn Ammepute Klær (har gutt, venter jente) Må kjøpe: Sprinkelseng (Lucas bruker sin) Høystol (Lucas bruker sin)
Ella i farta Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Skal ikke ha nr to enda på noen år...men har reflektert litt siden jeg har mange gravide venniner for tiden... -Skal nok ha en ringslynge til å bære baby i, elastisk sjal har jeg fra småtten og evnt andre bæreting jeg skulle få lyst på...vil bære neste baby mye mer! -Dreami bag til quinnyen og bruke bagvogna når den er for liten...selger jeg den før den tid, skal jeg ha bagvogn i tilegg...en brukt en eller noe.. -Ny sprinkelseng, siden denne var arvet og den trengs utbytting. Pluss ny madrass selvsagt...den skal IKKE arves! -Bilsete, fordi vi solgte det forrige, da skal jeg ha et jeg kan klikke på vogna og med isofix +base -Litt nye klær kanskje, spørs på kjønn selvfølgelig! -Vippestol og evnt noe å sove i når den er helt liten, siden begge ting var lånt denne gangen og kanskje ikke får lånes neste gang. -Stelleveske, for den er allerede slitt og glidelåsen er dårlig -Skinn...for det vi hadde er sporløst forsvunnet:( -Sengekant, fordi vi hadde arvet og den var vi så i innmari misfornøyd med... -Ammemadrass! Veldig nysgjerrig på en sånn en.. Oi nå ble det mye....så jeg får slutte mens leken og den virtuelle lommeboka ikke er tømt;)
børdi Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 bilstol, noen klær , siden vi fikk motsatt kjønn. søskenvogn (genialt når man er på tur med en sur og tverr 2 åring) hehe vippestol med vibrering (lifesaver) sengetøy nye gardiner til rommet ellers fikk vi mye og hadde det meste fra før, både seng og vogn og høystol
hm hm Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Tenkte kanskje jeg skulle skaffe meg en skikkelig "ammelenestol", sist satt jeg i sofaen, og det er litt slitsomt for ryggen..
Blue Lady Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Glemte helt av: GOD lenestol med gode armlen Bæresjal Lammeskinn Stelleveske (den gamle ble solgt med vogna)
hm hm Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2007 Har flere venninner som vil selge meg sine søskenvogner - og det er fordi de ikke får brukt de! Og de har begge sine hjemme, jeg skal ha eldstemann i barnehagen endel, så jeg dropper søskenvogn helt til jeg får behov for det...
hm hm Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2007 Der så jeg en ting jeg hadde glemt - stelleveske, den forrige kastet jeg etter å ha glemt en banan i sidelomma noen dager he he
mammmamia ** Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Ja, det er jo bare å kjøpe en rimelig en (Carena e.l.) om du finner ut at du trenger det da :-) Vi har 2,5 år mellom våre og aldri trengt søskenvogn, men kjøpte en tvillingparaplytrille den første sommeren (lillesøs er født i juni), da sambo skulle jobbe og jeg var hjemme med begge to i 6 uker..! Hehe, avhengig da ja.:!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå