Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 1 cm åpning, å det har jeg hadd i 5 dager... er ganske lei av sammentrekninger nå. har ikke termin før den 27 juli, å det er nesten 6 uker igjen.. skummelt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nån som veit ka eg burde gjør før å få fortgang i detta?

Skrevet

Jeg har gått med 1 cm i en mnd. nå.. Så det betyr absolutt ikke at noe trenger å være igang. Tiden fram til termin kommer til å gå ganske sakte hvis du henger deg for mye opp i denne ene cm.

Skrevet

e d vondt når dem sjekker åpninga? mulig æ spør dumt nu... men d får våge sæ

Skrevet

kan sei d sånn.. d e ikkje godt, men før at d ikje ska jør så førfærdeli ondt så legg knyttnævan under rompa=)

Skrevet

men ka dem gjør når dem sjekker d? e d masse remedier som skal inn da eller???

Skrevet

neida:) di stekk en eller 2 fengra helt inn t livmorhalsn. så styra di litt me å finn ut om at d e åpning der eller ikkje.. :) d e ikkje så alt før ondt, men ikje godt heller.. d e bære bra at di jør dæ, før då e du på den sekre sia:)

Skrevet

ehhh okey, kor langt e d inn til livmorhalsen da?? fy flate æ kan jo ingenting om d her... å har gått over termin... 5 daga, men e ikke blitt sjekka på modning enno... frykter æ blir d om æ ikke føde før onsdag... sjøl om dem sjekke d på sykehuset da, men står gjerne over at legen skal sjekke d...

Skrevet

ja d e litt langt. heeelt øvert a livmora. så langt du kan få nåkka inn dær... men at di sjækka d, gjør di nok. spess under fødsel før å kjenn etter kor langt du e kommen :) men alt bi å gå bra.. :D

Skrevet

uff, ja okey, må jo bare gjennom d sjøl om æ ikke ser no fram til d... håper dem e snill m mæ :P å ikke bare kjøre på å pakke inn fingran, herse å herje... ja du skjønner sikkert

Skrevet

frøken... :P di e så førsekti at :D eg må nu flir.. du kan vær like fustrert som meg verska dæ dom :P men d tar ikje mange min før di ha funne d ut.. å under fødsel trur eg du drit i om di stekk fengran inn, du har nok ondt fra før :P jikk 10 daga over og di satt meg i gang .. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...