tonjecec Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 har 1 cm åpning, å det har jeg hadd i 5 dager... er ganske lei av sammentrekninger nå. har ikke termin før den 27 juli, å det er nesten 6 uker igjen.. skummelt
tonjecec Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. juni 2007 nån som veit ka eg burde gjør før å få fortgang i detta?
Potetstappe Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har gått med 1 cm i en mnd. nå.. Så det betyr absolutt ikke at noe trenger å være igang. Tiden fram til termin kommer til å gå ganske sakte hvis du henger deg for mye opp i denne ene cm.
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 e d vondt når dem sjekker åpninga? mulig æ spør dumt nu... men d får våge sæ
tonjecec Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 kan sei d sånn.. d e ikkje godt, men før at d ikje ska jør så førfærdeli ondt så legg knyttnævan under rompa=)
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 men ka dem gjør når dem sjekker d? e d masse remedier som skal inn da eller???
tonjecec Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 neida:) di stekk en eller 2 fengra helt inn t livmorhalsn. så styra di litt me å finn ut om at d e åpning der eller ikkje.. d e ikkje så alt før ondt, men ikje godt heller.. d e bære bra at di jør dæ, før då e du på den sekre sia:)
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 ehhh okey, kor langt e d inn til livmorhalsen da?? fy flate æ kan jo ingenting om d her... å har gått over termin... 5 daga, men e ikke blitt sjekka på modning enno... frykter æ blir d om æ ikke føde før onsdag... sjøl om dem sjekke d på sykehuset da, men står gjerne over at legen skal sjekke d...
tonjecec Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2007 ja d e litt langt. heeelt øvert a livmora. så langt du kan få nåkka inn dær... men at di sjækka d, gjør di nok. spess under fødsel før å kjenn etter kor langt du e kommen men alt bi å gå bra..
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 uff, ja okey, må jo bare gjennom d sjøl om æ ikke ser no fram til d... håper dem e snill m mæ å ikke bare kjøre på å pakke inn fingran, herse å herje... ja du skjønner sikkert
tonjecec Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. juni 2007 frøken... di e så førsekti at eg må nu flir.. du kan vær like fustrert som meg verska dæ dom men d tar ikje mange min før di ha funne d ut.. å under fødsel trur eg du drit i om di stekk fengran inn, du har nok ondt fra før jikk 10 daga over og di satt meg i gang ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå