Gå til innhold

Når bør man ta jerntabletter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når det er nødvendig å ta jerntabletter? Hvor lav er blodprosenten når dere begynner med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, du bør høre med lege eller jordmor.. siden du venter tvillinger er det extra viktig med nok jern og dermed skal det nok mindre til for at du trenger det tenker jeg.. Kult at du venter tvillinger da, jeg er selv tvilling og har hatt et nært forhold til henne i hele oppveksten:) Lykke til!

Skrevet

Du skal ikke ta det før du trenger det. Hør med jordmor/lege, om du ønsker å sjekke blodprosenten.

Skrevet

Jeg begynte å ta det da blodprosenten min gikk under 10.3.

 

Har altid hatt lite blod, etter første fødsel var jeg nede i 6.

Skrevet

jordmor jeg går med,sa at man skal helst ikke ta jern tabletter når man er gravid. med unntak av at man trenger det . og det vil legen si fra om hvis du trenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...