Iltaet venter tvillinger Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Lurer på når det er nødvendig å ta jerntabletter? Hvor lav er blodprosenten når dere begynner med det?
babyandme Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hei, du bør høre med lege eller jordmor.. siden du venter tvillinger er det extra viktig med nok jern og dermed skal det nok mindre til for at du trenger det tenker jeg.. Kult at du venter tvillinger da, jeg er selv tvilling og har hatt et nært forhold til henne i hele oppveksten:) Lykke til!
Arwen* Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Du skal ikke ta det før du trenger det. Hør med jordmor/lege, om du ønsker å sjekke blodprosenten.
Blue Lady Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg begynte å ta det da blodprosenten min gikk under 10.3. Har altid hatt lite blod, etter første fødsel var jeg nede i 6.
dårligfantasi Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 jordmor jeg går med,sa at man skal helst ikke ta jern tabletter når man er gravid. med unntak av at man trenger det . og det vil legen si fra om hvis du trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå