☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Bare litt nysgjerrig her... selv vet vi ikke hva vi skal finne på, altså overnatting på et hotell, men hvor?? Har lyst til å finne på noe spesielt, men vet ikke hva... Har jo så mange muligheter, hehe =) Spennende å høre hva dere skal gjøre/har gjort...
hund&barn@fullrulle Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Vi tar en billig variant.. Har festen hjemme og mange gjester her. Så vi setter campingvogna litt unna her (så ingen ser den håper jeg) også har vi vårt "rede" der
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 vi skal på hotell=) godt å dra bort for å sove etter alt styret den helgen..
pandabjørn Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 vi skal leie et hotellrom i byen, kunne ikke falle meg inn å ligge hjemmet i huset vårt! jeg og min samboer vil bli vartet opp med frokost på sengen sammen for en gang skyld hehe
mammamamut Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Hotellet vi skal være på har egen spa avdeling så dagen før dagen skal vi være på den å bare slappe av å få massasje og lade batteriene. her skal vi overnatte på bryllupsnatten Få frokost på sengen og sjampagne å alt...
Joikaboll@ Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Skal være hjemme med barna, det er ikke lett å få barnevakt til 4 barn denne natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå