LilleVakreAnna Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg orker ikke skrive "hele historien" min her nå, men har skrevet en del her før, noen husker kanskje, ellers er det ikke så farlig. Vi har iallfall slitt 1,5 år med å ikke få barn. Ikke så lang tid vil nok mange si, men saken er at jeg ikke takler dette mer. Jeg vil nesten ikke innrømme det selv, men er langt i retning av å være skikkelig deprimert. I tillegg ser jeg at jeg holder på å ødelegge livet til mannen min, med alt tungsinnet, gråten og ingen tro på framtiden lenger. Før ba jeg ofte til gud, både med takk for det jeg hadde og ønsker og bønner. Men det klarer jeg ikke mer. Jeg klarer ikke å tro at det finnes noen god gud, jeg trur han rett og slett ikke vil hjelpe meg, men bare at jeg skal ha det vondt. Dette er veldig "dårlige" tanker, men de har bare låst seg fast i hodet mitt. Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre lenger, jeg syns hver nye dag som kommer er en pine. Vil noen prøve å be for meg?
fremtidoghåp Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg også. Gud vil ikke du skalha det vondt. Men jeg synes du høres ut som om du trenger en profesjonell å snakke med. Du bad før, sa du, kan du ringe til presten i nærmeste kirke og be om en samtale? det er slikt de gjør, og det koster ingenting. Selvsagt kan du gå til en psykolog også for å bearbeide ting, men der er det gjerne ventetid og det koster penger. Siden du har tro/tvilsspørsmål inni dette, burde det gjerne være en kristen psykolog, ellers vil det kanskje være vanskeligere for deg/dem med akkurat dette med Gud ogGuds vilje for deg. Men jeg vil bare gjenta: Gud vil IKKE at du skal ha det vondt!!! Jeg skal be for deg og mannen din, Agnes. Klem
Julie Angelica:) Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 At det går ann å være så usakelig!! Jeg må si du er skikkelig voksen! Denne bør vel sendes til moderator. Jeg skal be for deg. Føler virkelig med deg.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Anonym: virkelig unødvendig. dette er et forum for saklig diskusjon av religion og livssyn. hvis du vil krangle, stikk på kranglesiden. og nei, jeg er ikke kristen.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 jeg ber, og eg har sjølv fått bønnesvar, så eg vet det virker å be, eg skreiv et innlegg her om at eg hadde fått løfte om et barn. Gud er allmektig, han kan svare på bønnene dine, han skal gi den barnløse et rikt morsliv. Hannah fikk svar, Sarah fikk svar og Elisabet fikk svar. så bare prøv å finn styrke.
LilleVakreAnna Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2007 Å kalle noen som har det så vondt at livet ikke kjennes levelig lenger for "idiotkjærring" -det står det virkelig respekt av!! Jeg veit ikke om jeg trur på gud, men jeg skulle ønske at det finnes NOE der ute, som vi kan sette vår lit til når alt bare er helt jævlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå