Gå til innhold

Heisann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vore lite innom idet siste, og ser no at det har vore ganske stilt her ei stund. Men vi kjem nok sterkt tilbake alle saman!

Håpe alle kosar seg i varmen ( vi har det ganske varmt her i vest iallefall...)

Lykke til med nye brille/linser goguttklatten, må være pyton å være uten! -og Maud, godt at formen er bedre omsider. -Superdupermamma, lykke til med undersøkelsane for gutten, x fingrane for at du finn noken som veit! -Dritgrei, lykke til med alle forberedelsar! ( sukkererter likar du vel?) -Brumlemor, smil-innlegget var så sant så sant. Kjekt å lese.Karomamma- snart vestlandstur? Attpåklatten- nyter livet i Hellas regnar eg med! -Trollmora- det var rekordtidlig kakebaking,godt jobba.-Snulder, lykke til med alle forberedelsar.

Her har lille turbo 10 mnd dag i morgon, og har rekord med 20 steg pr idag. Styrer på heile dagen, og har omsider funne ut at ho skal sove til ca hal seks før ho våknar.Deili med litt lenger søvn for mor...

Ellers håpar eg at alle vi her inne får en flott sommar vidare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei ;o)

så godt å se deg igjen da!! eller,ser og ser....hehe...

ja,jeg gleder meg som en unge nå jeg. ;o)

så turbo våkner så tidlig??? skal ikke klage mer jeg,som sutrer når han våkner før 7...fy meg..

tenker det er stas med rekorden =) snart er det full fart over gulvet.

grattis med 10mnd dag i mårra.stor nå,prinsessa =)

ha en flotters sommer du å =0)

Skrevet

Hei og hopp. Lenge siden:)

Liten jente og store steg. Det er morsomt når de små begynner og stabbe litt. Husker lillegutt begynte å gå da han var 10 mnd. Reiste seg plutselig opp og gikk avgårde- rimelig sjokkskada mamma:)

Takk for lykkeønskning, vi leiter og leiter etter svar og kanskje en gastrolab som kan gjennomlyse en liten gutt på kort varsel. Har troen på at det vil skje før ferien.

Sommeren er såvidt i gang i Stavanger, og jeg har vært på hytta i helga i skauen på sørlandet. Herreminhatt for knott og mygg. Det er det verste jeg har opplevd på lenge. Var akkurat som en sort sverm. Lillegutt ser ut som om han har fått vannkopper, men det er bare stikk. 15 stk i ansiktet....

Skrevet

-å fysj, den myggen! Har ikkje hatt slike plager enda i år, men eg veit at dei kjem snart, lurande, når vi sit ute å nyt dei flotte sommarkveldane( og har slutta å røyke, so det er ingen hjelp i det lenger...) Må visst kjøpe mygglys, masse mygglys!

stakkar Lillegutt med alle dei myggstikka!

Skrevet

-ja, ja men alt før sju er tidleg, spør du meg! -ny gårekord idag, 40 steg ( søstera lokka med en kakebit....!) og lille turbo som er så gla i alt som kan etast, ho gikk å gikk...

Må ta med at ho har fått et lite morgenrituale, rett oppi vinduet å sjå på sauene utanfor, det er kjempestas! -bli kjedeli no når dei skal snart til fjells... (godt vi har bæremeis, he-he)

-sender en ekstra klem og håper at du har det fint for tida! c",)

Skrevet

Vurderte der og da om jeg skulle finne frem barcleyen som har ligget på hytta i 3 år. Kanskje en smule harsk??

Skrevet

Hadde vel skremt deg meir enn myggen tenker eg! (eller fått deg til å svime...)

Skrevet

Hei aries69!

Velkommen tilbake og grattis med den flinke snuppa!

Vi "are coming to a theatre near you" om ca 2 uker. Tror det blir onsdag 4. til fredag 6. juli. Da kan vi treffes, ta en kaffe for eksempel? Send meg en PM hvis du er hjemme, så får du mobilnr. mitt.

Det hadde vært veldig koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...