Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Me Vivian! Hun som var me på idol! Kjempekonsert, en time. Helt fantastisk å se den lille jenta jeg leika sammen me opptre på den måten hun gjorde! =) Også fikk Daniel en signert t-skjorte fra henne:) Daniel klappa og heia med, kjempemorsomt:) hehe Han sjarmerte henne i senk åsså da, me DEEET slengkysset=) Topp avslutning på Åfjordsdagene:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Så koselig:) Skjønner at det må ha vært morsomt siden du har skrevet 2 innlegg om det samme hehe:P Lekte du med Vivian når du var liten? Er hun fremdels sammen med han alexsander? bra dere har hatt en finfin dag:D bra avslutning på dagen med den enga kanpen også Go ENGA!!!;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Neeeii? gjorde jeg det? *vent litt* Ahhh....... Hehe, jeg trodde ikke jeg fikk sendt den forrige, det skjedde så mye oppi alt sammen her (daniel, hunden, besøkosv), så kopierte bare teksten jeg. Og sendte det visst. Og glemte at jeg hadde gjort det! ) hihi Jada, vi gjorde det... De er sammen enda ja, har kjøpt seg leilighet i Oslo de. Åhja, herlig avslutning:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå