Gå til innhold

Ang. hårfjerning nedentil


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at det har grodd igjen der nede nå. Hvordan fjerner dere hårene når dere er gravide? Gjør mennene deres det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo stusser litt med saks når det er overgrodd =P

Han tør ikke bruke noen høvel.. Hehe :D

Skrevet

Mannen min sier han ikke tør. Men hvis jeg skal surre der nede kommer jeg til å barbere av meg halve stasen for jeg ser jo ikke noe. Kanskje hårfjerningskrem er tingen, hvilken type er best i såfall? Og er det bare å "kline" den på her og der?

Skrevet

Kjøp hårfjerningskrem på kondomeri.. Her jeg bor har dem iallfall en som er til den slags!!

Jeg hadde ikke ville brukt veet f.eks...

Skrevet

Jeg bruker for tiden en sløv høvel, og føler meg fram ;) Ser ikke skiten av hva jeg gjør, men det blir sånn tålelig resultat.

Skrevet

Gjør som vanlig jeg.. behøver da ikke se, vet jo hvor ting ligger

Skrevet

Det er vel det at folk er redd for å kutte seg da..Verken deilig eller særlig pent.

Skrevet

Men om man er forsiktig så går det bra:)

jeg barberte meg hele graviditeten sist og kommer til å gjøre det nå også:)

 

 

Skrevet

jeg har ikke sjanse å komme til på egenhånd, aner ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Hei!

 

Et lurt tips: Jeg er høygravid med tvillinger og har en ganske stoooor mage kan man si. Det jeg bruker å gjøre er å ta med meg en høvel og et lite speil når jeg går i dusjen så går alt så mye lettere. Da ser du hvor du barberer deg hen. Da slipper du å få sår også.

Skrevet

jeg høvler av helt til fødsel:) sambo sjekker om det blir bra,hehe..

Skrevet

Ta brasiliansk voksing:-)

Du får mye mindre hår av det også blir de mye tynnere:-)

Skrevet

Jeg har brukt Veet hårfjeningskrem nå i mangen år, helt siden den kom på markedet...men vær forsiktig og ikke få det inni liksom eller på "klitten" det svir. Bare ta det på der det er hår :)

Skrevet

ikke lett nei men jeg barberer no bvare i vei... ikke kuttet meg enda heldigvis..haha

Skrevet

Jeg bare "føler" meg frem jeg...blir jo ikke noe nøye shaving, men det meste blir jo borte... elers så har jeg funnet ut at det er myyyyye lettere å legge seg på ryggen på badegulvet, jeg blir nemlig dritsvimmel av å stå...

Skrevet

Jeg pleier ikke å ta bort hårene der nede, men nå til bursdagen fikk jeg meg en ladyshaver siden jeg ikke klarer å rake leggene lenger. Fulgte med en trimmer på den, så tenkte jeg skulle prøve det for å stusse litt i allefall. Har jo grodd skikkelig igjen nå ja hehe.

Skrevet

jeg vokser!

Skrevet

barberer meg selv, går fint det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...