♥Emma*21febr06♥ Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Noen som har bodd på Beverøya? Ser de har noen nye hytter der med fullt utstyr.. inkl boblebad;-) Men er Beverøya en ok plass. Vi er to par med to barn, 17 og 26 mnd.
3stk Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har vært mye på Beverøya siden jeg kjenner eierene.De nye hytten er veldig fine,men de gamle hyttene der er helt grusomme.Skulle jeg leid noen av de hyttene eller leilighetene så ville jeg leid de uten boblebad(13-14-15 +leilighetene)siden det er mye bedre plass i de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå