Gå til innhold

Bø i Telemark, overnatting


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bodd på Beverøya? Ser de har noen nye hytter der med fullt utstyr.. inkl boblebad;-)

Men er Beverøya en ok plass. Vi er to par med to barn, 17 og 26 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte dytte..

Skrevet

Jeg har vært mye på Beverøya siden jeg kjenner eierene.De nye hytten er veldig fine,men de gamle hyttene der er helt grusomme.Skulle jeg leid noen av de hyttene eller leilighetene så ville jeg leid de uten boblebad(13-14-15 +leilighetene)siden det er mye bedre plass i de.

Skrevet

fra 460kr (10kvm) til 1830kr (60 kvm + boblebad)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...