bambi på isen Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Går på vanndrivende tabletter (som jeg har fått av legen), har gått på de i 14 dager. De siste dagene har jeg hatt så ekkel prikking i fingrene (akkurat som de sover), noen som vet hva det kan være???????
værærli.no Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 hvorfor måtte du gå på vanndrivende så lenge da? Kanskje det er kroppen som "gir beskjed" om at den ikke er fornøyd med det som skjer inni deg, på en måte.... Væskebalansen oppretholdes, det er jo såpass varmt i luften nå... snakk isåfall med legen din om det imorgen. Lykke til
bambi på isen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Det er ikke varmt her hvor jeg bor, men jeg skal ringe i morgen. Kroppen min nekter å slippe vannet etter mine 3 tette svangerskap, derfor fikk jeg vanndrivende!!
værærli.no Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 hva heter medisinen din? Kanskje noe bivirkning bar?
bambi på isen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Den heter centyl, står en haug med bivirkninger, men ingenting om prikking i fingrene, nå prikker det jammen i tærne også. Mannen skal være borte hele dagen i morgen og ungene har planleggings dag i barnehagen. Hjelpe meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå