Gå til innhold

Kan noen anbefale en god sporsvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke for tung og god å trille, både inne på kjøpesenter og ute (vinter og sommer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sportsvogn skulle det selvfølgelig stå ;-)

Skrevet

OTH!! <3 Verdens beste sportsvogn, ingen over, ingen ved siden, mener JEG :-) Lett å trille, store lufthjul, svingbart fremhjul, STOR sittedel, lun og god kalesje, kjempediger handlekurv og blir flat sammenlagt (litt lang, men flat, veldig liten)..!

Skrevet

Har du noen link til den du tenker på ? Har vurdert Bugaboo, men den er jo fryktelig dyr da.

Skrevet

Bugaboo er jo også helt genial da, men som en ren sportsvogn blir det dyrt ja... :-/

Sjekk www.onetreehill.com (vogna heter Urban Jungle) :-) Genial..!

Skrevet

Kommer inn på hjemmesiden til et band jeg da...hehe

Noen norske nettsider som selger den kanskje?

Skrevet

hehe, www.onetreehill.nl var det, sorry :-)

Skrevet

Selges bl.a. på www.biteringen.no og www.storkene.no :-)

Skrevet

Er litt sånn skeptisk til 3 hjul bare jeg da..Ser den koster rundt 6000 også da. Får jo en Bugaboo til ca samme pris om jeg kjøper den fra Nederland.

Skrevet

Dette er en av de mest stabile trehjulingene da, har aldri vært i nærheten av å velte med min, hvis det er det du tenker på :-) Kjøpte min til 5000 jeg, du kan jo bestille den også fra Nederland, www.babyjungle.nl :-) Og får du tak i 2006-modell kan du spare mye..! :-)

Skrevet

Ja, det er jo sikkert sant...Så også at Emmaljunga har kommet med en ny en.Så jo også fin ut da. Blir OTH billigere å bestille fra NL?

Skrevet

Ja, blir billigere ja..! Emmaljunga sin ser også fin ut, har prøvd den også (i butikken), men likte ikke hjulene, og synes den snøringen/dilldallet på kalesjen og bagen/fotposen er så teit..! :-P Hehe.:! Da liker jeg bedre Easywalker Sky (www.easywalker.no)

Skrevet

Var det Emmaljunga City Jet du prøvde? Syntes ikke det så ut som det var noe spesielt dilldall på den :-) Så OTH'en kostet 600 euro i NL...er såååå i tvil nå. Bugaboo'en koster jo 663 euro....hmmmm

Skrevet

Jeg har en emmaljunga city jet og den er helt SUPER.. Den er saa utrolig god aa trille, lett og grei og svinge og den har stor shopping bag under.. Den kan jeg virkelig anbefale altsaa.. Ikke stuss paa det.. Kjop den.. synes heller ikke det er noe dilldall paa den. I alle fall ikke paa min, men den er helt svart da..

Skrevet

Nei, nå mente jeg Cangaroo'en, den trehjulingen... City Jet'en kjenner jeg et par som har, og de sier at forhjulene er helt håpløse på grus og ujevne underlag...henger seg opp og sånn... Hvis prisen er så lik ville jeg gått for Bugaboo ;-) Tenker å skaffe meg en sånn også etter sommeren, den er helt genial..!

Skrevet

Ja da tror jeg at jeg må trosse prekenen til mamma om at den er ALTFOR dyr, og bare kjøpe den....Har ei venninne som har den, og jeg prøvde den her om dagen, og den er jo genial. Får jo kjøpt vinterhjul til den, så da er ikke de små framhjulene noe problem der, men de virket uansett veldig bra å kjøre, både på grus og stein. Vet om fler som sier de er ok på vinterføre også da. Om du vurderer Bugaboo, så er det iallefall www.babytrader.eu som jeg bestiller fra...om du ikke har siden allerede :-)

Skrevet

Ja, den er HERLIG! Er nok smak og behag med de små hjulene ja, verdt å prøve før man evt kjøper vinterhjul ja :-) Takk for link, lurer på om ikke jeg har sett den før, men må inn og sikle litt igjen ja..! Har så lyst på beige base med offwhite trekk..! Kjempepraktisk også, haha..!

Skrevet

Ville bare si at jeg ikke har noe problemer med hjulene til emmaljunga city jeten.. Det gaar jo aa gjore saann at de ikke svinger saa jeg har i alle fall ikke noe problemer paa grus.. Synes bugabooen er veldig ubehagelig aa trille, men smaken er som baken.. :-)

Skrevet

hehe....kanskje ikke...

Tenkte grå base med brunt trekk, og så kjøper jeg et ekstra trekk i sand-fargen. Skal iallefall ha det nye stoffet, for fleece er visst ikke noe særlig.

Når jeg samtidig skal kjøpe vogn, så kjøper jeg med både ekstra trekk, transportbag, parasol og vinterhjul. Venninnen min har ikke vinterhjul, og hun vil gjerne ha de...så da kjøper jeg også det. Er jo gratis frakt om man kjøper for over 600 euro, så om du kjenner noen som har en sånn vogn som gjerne skulle hatt noe mer, så lønner det seg å bestille sammen med deg. Sparer en del på å kjøpe det der i forhold til i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...