Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Noen som har erfaring med det? Eller hørt om noen andre som har brukt det? Ble nemlig anbefalt å prøve det for å få igang fødsel, men vet ikke helt om jeg våger......
Love my kidz Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Jeg skjønner ikke sammenhengen med bruk av Dulcolax som fødselsfremmende. Det er jo avføringsmiddel, til bruk ved forstoppelse. Jeg prøvde det en gang FØR jeg ble gravid, hadde diare en halv dag.. ikke noe særlig. Om det er trygt eller ikke når man er fødeklar vet jeg ikke.. men hvorfor ikke prøve andre ting i stedet? Er jo mange ting de bruker. Selv kommer jeg ikke til å gidde så mye trikseri tror jeg.. mulig jeg kjøper bringebærkapsler for å forberede og forsterke rier og sånn, men hverken sex, kanel eller you name it blåser jeg i ;-)
Trolleliten Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Dt blir vel det samme som lakserolje da.. man skal lure kroppen til at fødselen er rett rundt hjørnet.. Har aldri hørt om akkurat det middelet, men det er vel fordi det er "nytt" i forhold til lakseroljen som har vært i mange, mange år. Det værste som kan skje er at du bare får diare..hehe Pass på å drikke nok, man mister jo mye væske....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå