Talie Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har hatt flere symptomer og har virkelig på følelsen av at jeg er gravid. Skal ta testen i morgen når jeg våkner. Kryss fingrene for meg jenter:)
Titter Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg krysser fingre og tær!! Du får krysse litt for meg også, for jeg har ikm i dag, men ingen mens enda.... Er fri for tester, men blir nok en tur for å kjøpe nye i morgen ja!!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 krysser fingrene for deg:) skal selv ta test i morgen tidlig.. ikm var på lørdag:P testet neg. på torsdagen.. xxxxxxx alt jeg har for oss jeg:)
Titter Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Håper vi kan slå følge inn på 1.trimester da!! Blir spennende å se om TR kommer de neste dagene og om testene blir positiv! Har så lyst på positiv test nå!!! Er litt utålmodig med tanke på at jeg bare er i 2.pp..... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 vi klarer dette:) bare noen få timer igjen nå.. for min del skal jeg legge meg. masse gooo natt til dere og xxxxxxxxxxxxx fingrene i drømmene:D <3<3
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 ble det ett eller ble det 2 streker da?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 nei. ble ingen kryss dær nei:( skal teste til fredag.. rart at det er 3 dager over ikm da.. håper tanta ikke kommer.. har ikke noe tegn egentlig av at tanta skal komme. bortsett fra at jeg er litt kvalm og vont i korsryggen. virker som det er noen dær inne.. føler meg veldig gravid da., masse klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå