Gå til innhold

hvorfor har ALLE facebook?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

hvorfor??????

ALLE HAR DET ...

kongen har det sikkert også..HAHA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er knallarti, finner igjen og får kontakt med utrolig mange gaaamle kjente. Noen har jeg ikke snakket med på 15 år!!

Skrevet

Jeg har ikke ALLE sm vil inne på facbooken min synes det er morsomt med de jeg gikk på skole ogsånn med de som man liksom ikke tar opp telefonen og ringer til, men kan sende en mail ol, også er det greit med de nære vennene også blir som en mail bokm liksom. morsomt å og praktisk måte å holde kontakt med kjente og mindre kjente :-)

Skrevet

ja,misforstå meg rett,jeg har det jeg også ;)

syns det er gøy ;)

er bare sjokka over at alle har det ;)

heehe

Skrevet

Jeg også:) men bare vær litt nøktern med hvilke opplysninger og bilder du legger ut der.. Leste en artikkel VG la ut på nettet.. Facebook lagrer alle bilder og alt du skriver og er ikke mulig å få slettet dette. De kan bruke det til hva de måtte ønske, reklamasjon m.m.sålenge en blir medlem. Og aldri gi fra dere kode til e-mail, det kan dere bli spurt om f.eks hvis en vil finne ut om gamle klassekamerater har facebook. Så bare ha det litt i bakhode:) Ellers er facebook en fin måte å komme i kontakt med venner på!

Skrevet

Ikke alle :P

Undertegnede har IKKE Facebook ;)

Selv ikke etter grådig mas fra mange venner og kjente.

Skrevet

nei min svigerinne har det heller ikke..

den eneste..

eller sambo har det heller ikke,han skjønner ikke bæret av det så hanvil ikke ;)

HAHHA,..han er IKKE datanerd ;)

Skrevet

Hihi, facebook<3 Moro å ta opp eller bevare kontakten med venner! Er jo ikke så sosial nå som jeg er gravid - også er det tidsfordriv ;D

Skrevet

jeg har ikke !

Skrevet

i har ikkje,ska ikkje ha heller

Skrevet

Jeg har ikke facebook og jeg har ikke tenkt å skaffe meg det heller.

Skrevet

Har knapt tid til bim, så da blir jeg på bim/dib :o)

Skrevet

Jeg har det ikke:)

Og jeg skal ikke ha det i overskuelig fremtid heller.

Skrevet

Jeg var også lunken til dette fenomenet helt til en veldig god venninne klarte å overbevise meg. Da ble jeg helt hekta.

Det er kjempegøy en stund når du finner alle de du har glemt og savnet.

Så dabber det litt av etterhvert. Moro å ha smakt litt på denne "hypen" som har vært en sånn typisk "2000års-aktig ting", vi kommer nok til å se tilbake på dette om noen tiår å omtale det som "det alle måtte ha".

Skrevet

Jeg har ikke.

Kan ikke tenke meg at jeg kommer til å få det heller....

Men. Aldri si aldri heller.

Jeg hadde heller ikke planer om å skaffe meg msn.... Var vell en av de siste på min alder tenker jeg. (Med tilgang på internett seff)

Skrevet

jeg har det..men forstår ikke det helt...heheh =)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg har ikke...har pr i dag kontakt med alle gamle venner jeg har lyst til å være i kontankt med, så har ikke behov for facebook.

Skrevet

Helt enig med Riga, har kontakt med de jeg har behov for å ha kontakt med :)

Har uansett ikke tid til å sitte med det (såvidt jeg har fått med meg blir man helt hekta), og klarer meg utmerket fint uten!

Skrevet

jeg tror en grunn til at *alle* har facebook er fordi *alle andre* har det, og det er hovedgrunnen til at jeg ikke vil ha det.

:)

Skrevet

Jeg har ikke facebook,og skal heller aldri ha det.

Min arbeidsgiver skal ikke få anledning til å innhente informasjon om meg og mine via bakveien...Men virker som det er en periode nå at dette fenomenet er en "bare må ha det " trend...

Skrevet

Neida her har vi ikke facebook. Grunnet ren skjær latskap for jeg orker ikke å sette meg inn i det, og hvordan det fungerer!

Skrevet

Det er artig,treffer mangen som man ikke har snakka med på kjempe lenge blandt annet =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...