Vanilje! Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 i begynnelsen av september når perm begynner 12 oktober?
Blue Lady Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har termin 13 august, men skal til vurdering for UL den 29 juni, fikk beskjed om å levere etter vurderingen, blir vel 6 uker før termin da, men evt 4 uker før KS
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jm anbefalte meg å levere inn nå, slik at det var klart til perm.start. Er jo ferieavikling i mellomtiden også. Her hos oss bruker de lett flere uker på slike søknader. Jeg leverte ei reiseregning fra nove,ber før jul, fikk pengene utbetalt i mai. & brev fra de to uker senere.... *hihi* Kjappe.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Anbefaler å levere så tidlig som mulig etter uke 28. Jeg leverte søknaden rundt 23 april, 27. april fattet de vedtaket/innvilget søknaden, og rundt 4. mai fikk jeg vedtaket i posten. Kjapt og greit. Da hadde jeg og NAV god tid i tilfelle det skulle være noe på søknaden som måtte rettes opp i. Dessuten var det veldig ok å ha sendt den i god tid slik at jeg hadde mitt på det rene dersom det skulle oppstå forsinkelser. (også liker jeg å planlegge i god tid, så jeg synes det var godt å vite at alt går etter planen i god tid før permisjonen starter.) En annen ting er at det er lurt å sette av god tid til utfylling av søknaden. Fordelingen av uker mellom mor og far, utregning av start og sluttdatoer, avvikling av ferie undervegs (når er det lurt å bruke feridagene for å få best mulig utbytte / forskyving av permisjonstida). Dette er aspekter som kan være vanskelige å få til å "gå opp", og som man kan trenge litt tid på å planlegge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå