:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 du får ikke foreldreansvarett allene i en rettsak. det er nesten umurlig
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 hm.. okay.. hva gjør man da da? Må barnefaren si fra seg retten frivillig?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 kan du ikke la vær og skrive han opp som far? eller har du allerede gjort det? eller tenker du på at pappaen ikke skal ha samvær`? om han ikke vil ha samvær med sønnen så er det jo greit. det er jo ingen og gå i rettsak mot om dere er enige om at du skal ha han alene. er ikke helt sikker på om jeg kjønner hva du mener
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 nei, han er allerede skrevet opp som far.. rett og slett fordi jeg vil at sønnen min skal vite hvem faren hans er, når den tid kommer.. jeg skrev i hvertfall under på noen papirer på sykehuset. Jeg ønsker å ha ansvaret alene, dvs at jeg vil kunne ta avgjørelser alene, men om han vil ha samvær med barnet sitt, så skal han få lov til det, men sånn som det ser ut nå, så vet jeg ikke om han vil det. har som sagt ikke hørt fra han på måneder, og jeg har sendt mail med både bilde osv.. et par sms'er også, men jeg har ikke fått noe svar.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 du har da alt ansvar alene. du trenger ikke snakke med han om noe som helst. om du dør så får han heller ikke automatisk omsorgen for barnet. om han krever delt foreldreansvar siden så får han det i en eventuell rettsak, men det vet han sikkert ikke. også virker det jo ikke ut som om han har sånn kjempe stor innteresse, så det blir nok ikke noe problem gratullerer med lillegutt :-) trives?
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Ok, Tusen takk for hjelpen Ja, trives kjempe godt! Mye bedre enn forventet. Men så har jeg også en utrolig snill og rolig baby. Han har grått 1 gang siden han ble født, og sover bare hele døgnet
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 så bra :-) jeg husker at jeg var litt skuffa i starten. lurte litt på hvorfor han bare sov. og når han var våken tittet han litt på meg også sov han litt igjen... hehe. det er sykt hvor fort tiden går. det blir bare bedre og bedre etter vært. snart smiler han og pludrer med seg selv... tihi. det er så kos :-)
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2007 hehe.. ja.. jeg kunne ønske at han var litt mer våken, men jeg får vel heller nyte stillheten Nå er det natta her, nettopp tatt kveldstellet.. takk for hjelpen, kanskje vi snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå