Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Er det noen her inne som ble satt tilbake noen uker etter første ul? Jeg trodde jeg var 8uker på vei - men etter ul sa de at jeg bare var 6uker på vei.... Dette kan egentlig umulig stemme ettersom jeg vet når vi hadde sex... Så forstår det ikke helt.. Andre som har opplevd det samme???
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 ja,mener jeg har termin 20 sept,ul sier 27. men men,det er jo bare snakk om ei uke:)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Eg har blitt flyttet alt fra 5 til 16 dageri mine graviditer, denne gangen ti. men eg tar det ikkje så tungt, det har vist seg at dei kommer før termin og dei var ferdig til mine datoer, jordmor, lege osv har konstantert det med alle tre. Og eg merka meg at riksen konsekvent har brukt min term og ikkje tul når dei har skreve epikriser om minste jenta mi som kom 11 dager etter min og 5 før tul
strekkmerketrollet Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 jeg hadde også egen termin 20 sept.. på UL sa de 26.. Ble satt tilbake 1 uke med nr 1 også, så var forberedt på d. Men man må jo bare stole på seg selv mener jeg. Men husk at sperm (spes "jente-sperm") kan leve opptil 1 uke inni livmora
Focusina Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Hei. Sist fikk jeg ul termin og lege termin på dagen. Fødte også denne dagen, selv om mange trodde jeg skulle føde minst en mnd før.. Hadde uvanlig mange kynnere.. Nok om det. Denne gangen er mens termin 15 nov, men ettersom jeg har litt uregelmessig mens, samt at jeg ammet da jeg ble gravid tror de at det har forskjøvet seg. Var på ord ul i uke 15+6. Da sa jordmor at jeg måtte komme tilbake. fordi jeg var kommet for kort til å kunne angi termin eksakt. Hun trodde jeg har termin først i beg av des. Altså kan det være ett avik på hele tre uker her. Merkelig men sant. Ul viste imidlertid ett flott lite barn, så ferdig og faktisk nydelig ;-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Har uregelmessig mens, så hadde 3 ukers forskjell med snulla, og fikk da 2 ordinære UL-er som sa det samme...så stolte mer på UL enn min kropp, men 3 uker var kanskje litt for mye sett i etterkant, men gikk helt greit siden jeg ikke gikk over tida. Et befrukta egg kan ligge i dvale i opptil 2 uker før det vokser i normalt tempo, så dette kan være grunnen til at en del gravide blir satt tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå